Novice

POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV PREISKOVALNE KOMISIJE za 2 TIR

19.08.2018

POZIV VSEM POSLANCEM USTANOVITE PARLAMENTARNO PREISKOVALNO KOMISIJO O ODGOVORNOSTI ZA NAČRTOVANO KORUPTIVNOST PROJEKTA 2TIR, KI NAS BO STAL NAJMANJ 2,5 MILIJARDE EVROV PREVEČ! Poslanci vseh strank, združite se!  Še je čas zato, da se prepreči veliki rop. Ustanovite preiskovalno komisijo za vladni projekt 2TIR in 2TDK.  Ne dovolite, da bo preiskava prepozna, kot je bila pri TEŠ6 – 6 let prepozno. Šestdeset (60)  milijonov evrov že porabljenega denarja  za drugi tir, je dovolj velik razlog za to. Ob tem, da se niti  ne ve kdo je vodja projekta. Vlada v odstopu pa ne glede na to nadaljuje projekt, z novimi in novimi finančnimi aneksi z izbranimi podjetji. In to počne neovirano, vsem nam na očeh in v posmeh:  brez investicijskega programa, brez odgovornega glavnega projektanta in brez  projekta za izvedbo. Situacija je bolj kritična kot pri TEŠ6, ko so bili investicijski programi narejeni, čeprav so bili podatki  v njih lažni. Tej vladi pa še lagati ni treba več. Pri tem pa vlada niti sama ne ve ali načrtuje  drugi tir ali dvojni tir. Obenem državni sekretar trdi, da so vseskozi paralelno izvajali projekt, torej so delali nezakonito, ker zakon ni veljal. Zdaj, ko zakon velja, pa naj bi po tej logiki, korupcija drugega tira  postala zakonita. Davkoplačevalci na to ne moremo pristati. Seveda bo tudi za to prišel račun, ne dovolite pa, da zaradi ne ukrepanja, pride prepozno in na vaš naslov, ko  se ne boste mogli izogniti odgovornosti! Da se to ne zgodi, čim prej čim prej vzpostavite  preiskavo in nadzor. Škoda se je že začela kopičiti. Situacija  ne dovoljuje čakanja. Nastajajoča nova koalicija nas ponovno ignorira in zavaja, zato je  razlogov za preiskavo o  odgovornosti več kot dovolj. Le trideset (30) poslancev  zadošča , da poslanci opravite nalogo, to je: PRVIČ,  da  s poslanci vseh strank - ne glede na pripadnost poziciji ali opoziciji, takoj ustanovite parlamentarno preiskovalno komisijo in DRUGIČ , da pravočasno razveljavite zakon o izgradnji drugega tira, ki legalizira korupcijo in uzakonja tudi varnostno izjemno rizično traso z novim dvojnim  viaduktom pod že obstoječim viaduktom na Črnem kalu.  Križanjem treh viaduktov naravnost izziva katastrofo, podobno tisti  v Italiji (Bologna 7.avg in Genova 15. avg 2018).  Zato  poslanci poskrbite, da stroka ne bo več zlorabljanja, ustrahovana in ogrožena in da sama poišče optimalno rešitev. Norčevanje iz socialne države pa  je, da puščamo vnemar milijarde in se socialni partnerji pogajajo za drobtine iz bogatinove mize – mize novih gradbenih in političnih tajkunov.    Popolnoma jasno je, da nov dvojni tir (ne vladni drugi tir) lahko zgradimo brez korupcije ter 3 x ceneje, dvakrat hitreje in brez škode za ljudi in naravno okolje. Inženirska projektna skupina za DVOJNI TIR je že ustanovljena. Izgledalo je že, da je TEŠ6 najnižja točka državnih investicij in nauk za naprej, zdaj vidimo, da se v Sloveniji  iz napak nekateri namenoma nočejo učiti. To je očitno zato, ker potencialnim izvajalcem povezanih s politiko, to zelo ustreza. Nekateri poslanci (Bandelli) in nova ministrica za infrastrukturo (Alenka Bratovsek)  so  očitno neposredno zainteresirani  za čim dražjo  in najbolj škodljivo varianto 2 tira, ki je potencialno nova nacionalna finančna,  naravna,  okoljska in podzemna ekološka, lahko pa tudi varnostna katastrofa. Bodoča ministrica za infrastrukturo in vodja poslanske skupine ZAB sta v več kot očitnem konfliktu interesov. Gre za Bandellijevo BETONARNO in norih 20 KM TUNELOV 2 tira v kraškem podzemlju. Eden od temeljev demokracije je demokratičen  nadzor. Pod krinko politične stabilnosti in ljubega miru pa se zopet ponavlja nedopustno ravnanje-politika izvršenih dejstev  iz TEŠ6. Zato ponavljam poziv: ustanovite PARLAMENTARNO KOMISIJO ZA UGOTAVLJANJE POLITIČNE IN KAZENSKE ODGOVORNOSTI za 2TIR, kajti gre za KORUPTIVNI 2 TIR slepega črevesa – s pozlačenimi tračnicami, za izbrane državno privilegirane tajkune. Ustanovite komisijo takoj, ne čez 6 let, kot pri TEŠ6.  Rop stoletja se že izvaja. Poslanci DZ  nimate mandata, da se delate neumne in nevedne. Korupcija, finančni rop, uničenje kraškega podzemlja in naravnega okolja  ter ogrožanje vodnih virov, bodo nepopravljiva in nepovratna škoda tega, s strani vlade, vsiljenega in  izsiljenega projekta. Poslanci, vzpostavite nadzor in preiskavo, storite to tudi zaradi lastne vesti in zavoljo zadoščenja, da boste preprečili zlo nam in našim zanamcem, ki traja že desetletja. Tisti pa , ki ne boste storili nič, da bi to preprečili, ste enako soodgovorni. Vsakdo je kriv tudi za to »kar je dobrega opustil in slabega storil«. Država v kateri so  barabe in kriminalci  bolj glasni in vplivni od poštenih ljudi, je izgubljena ! Zato ukrepajte takoj, ne tarnajte, da se nič ne da storiti. Zato je preiskava nujna zdaj, in brez odlašanja – ne čez 6 let. Poslanci ne bodite reve in to storite zdaj. Ne govorite o tem daje to nemogoče ! Nemogoče je nemogoče, dokler tega ne storiš (Nelson Mandela)! Ljubljana 15.08.2018   Vili Kovačič, državljan K. (pred 6 leti leta 2012 tudi pobudnik referenduma proti poroštvu za TEŠ6)  

preberi več

Poziv medijem - tiskovna konferenca pred vrhovnim sodiščem zaradi pritožbe na izid referenduma zakona o 2. TIR-u

9.07.2018

Po današnji  vložitvi pritožbe na izid ponovljenega referenduma  o vladnem zakonu o 2 tiru, ki jo ob 15:30 vlagam na VRHOVNO SODIŠČE, za jutri,  to je za torek 10.07.2018 ob 11 h najavljam tiskovno konferenco, na kateri bom  med novinarje razdelil tekst pritožbe in razložil njen pomen. Pritožba ima 37 točk in 11 strani ter 2 prilogi.  Na konferenci bom razdelil tekst pritožbe!  V A B L J E N I Konferenca bo v parku  nasproti  VRHOVNEGA SODIŠČA  na Tavčarjeve 9 ! Vili Kovačič, državljan K. 

preberi več

Vladni drugi tir na slepem tiru in kaj po referendumu? Pismo koalicijskim pogajalcem !!!

8.07.2018

Misel sem si izposodil iz svojega članka ob polemikah o TEŠ6 pred cca 6 leti. Stavek danskega filozofa je mišljen kot abstraktna dilema, vendar če njegovo misel prenesemo v Slovenijo 2018, zlahka pridemo do tega, da to sploh ni dilema. Davkoplačevalci bomo pretentani na oba omenjena načina. Kajti tudi poraz vlade na referendumu, ta vlada razglaša za skupen poraz. Kolikokrat se bo to še zgodilo pa bomo šele videli ? Verjetnost, da bo to večkrat, pa je zelo velika, razen če v politiki ne pride do resne streznitve. Da bi bila verjetnost napake podobne tisti iz TEŠ6 čim manjša, sem zbral nekaj ključnih podatkov, za katerimi stojim sam, za njimi pa stojijo tudi izvedenci različnih strok in disciplin. Vsekakor pa ne stoji zadaj Janez Janša, ki se Cerarju in njegovim očitno tudi kot nočna mora prikazuje na vsakem koraku. Ne le v Julijcih, tudi na Kraškem robu potrebujemo Slovensko smer Referendum je bil potreben zato, da se razblini megla, ki jo je zasejala apologetska birokratska stroka, podobna tistim profesorjem rudarstva in energetike, ki so nekoč v polemikah z menoj, ostro zagovarjali TEŠ6, kaloričnost lignita pa niso hoteli preverjatii. Potreben pa je bil tudi zato, da je multi disciplinarna strokovna skupina, ki predlaga rešitve, vendarle lahko spregovorila. Seveda brez propagande, temveč o taki rešitvi, ki bo optimalna, torej - brez korupcije in po najhitrejši, najkrajši in najcenejši varianti in ki bo hkrati zagotovila okolju in prebivalcem Črnega Kala prijazen – neobremenjujoč skok čez Kraški rob. Da bi razblinil meglo, sem zbral najvažnejša dejstva in jih zapisal kot evalvacijske kriterije za primerjavo s favorizirano že uzakonjeno, na srečo pa še vedno nepravnomočno, pregrešno drago in uničujočo vladno varianto. Dve koloni v razpredelnici sem namenoma pustil prazni, naj si vsak točke v njih vpiše sam in izračuna razliko. To bo zmogel vsakdo, ki priznava, da še vedno velja: 2 x 2 je 4 in seveda 2-2 =0. Vsi drugi naj raje opustijo branje in še bolj verjamejo svojim bogovom. Vlada je v prvem referendumu sicer slavila Pirovo zmago, v drugem, ponovljenem referendumu pa je celo doživela poraz, za 300 glasov. Videti pa je, da se tako na levi kot na desni strani odraža olajšanje, da DavkoPlacevalciSeNeDamo nismo doživeli zmagoslavja, kakršno bi bilo, če bi dosegli zavrnitveni kvorum, kar pa bi bilo možno le, če bi bil referendum razpisan hkrati z volitvami. Je pa dejstvo, da tudi vladna stran ni dosegla kvoruma, ki bi opral njihov »drugi tir« nelegitimnosti, čeprav je jasno, da ob anarhiji koruptnih vladnih variant in zmedi s številkami to očiščenje ni mogoče. Zato se je vlada borila in se še bori na drug, njej lasten, arogantni in koruptiven način. V medijih so se zvrstili številni pamfleti, najbolj v »osrednjem« dnevnem časopisu Delo, v katerem sem zaman skušal objaviti temu podoben opozorilni članek. Čeprav zakon o 2 tiru efektivno (še) ni padel, ustavljeno je le njegovo izvajanje, pa je referendum nekaterim ljudem odprl oči, saj je razkril, da gre za plenilski projekt, po modelu makete 2 tira, ki služi vsemu drugemu, le razvoju Slovenije ne. S tajkunsko zasnovanim, 20 let starim projekto, še iz časa Ivana Zidarj, smo leta 2017 dobili projekt ne dveh tirov, pač pa projekt vladnega enojnega drugega tira za točno določene izbrance. Predvsem pa za novega gradbenega barona Slovenije Stojana Petriča, ki kot beremo v Financah, že izstavlja račune, anekse za prvi kilometer na izvlečnem tiru. Skratka gre za investicijo po principu – čim dlje in čim dražje, pri tem pa ni važna cena, še manj čas izgradnje in uničenje okolja. S finančno konstrukcijo z udeležbo Madžarske, pa projekt celo ogroža slovensko suverenost nad ključno infrastrukturo, s tem ko odstopa del ozemlja Luke Koper Madžarom in soupravljanje podjetja 2TDK deli z njimi. Žal tega tudi z referendumom nismo ustavili, ustaviti ga bo moralo sodišče in pa moč argumenta in strokovnosti, ki so jih na redkih soočenjih ljudje sicer imeli možnost slišati, če so to le želeli. Je pa dobro, da je bil 1 letni moratorij, da so se v tem času preverile druge poti in druga trasa, zdaj zbrane v zborniku »Inženirski multi disciplinarni prispevki in predlogi rešitev pri gradnji dvotirne železniške proge Koper-Divača«, ki definirajo optimalno traso. Za razliko od vladnega scenarija, ki postopkovno ni nič drugega, kot nova inačica znanega korupnega scenarija TEŠ6 - neznansko hitenje in sklicevanje na nacionalni interes, vsebinsko pa je povsem porazen projekt oblastnega voluntarizma in neetične demagogije. Kljub temu pa zgodba o zakonu o 2Tiru še ni in ne bo kmalu končana. Kajti čaka nas še epilog pritožbe na Vrhovnem sodišču in po potrebi še odločanje o ustavnosti zakona na Ustavnem sodišču RS. Po izčrpanju vseh pravnih sredstev v Sloveniji pa enaka pot na evropskem nivoju. Vendar namen tega pisanja ni, da komurkoli grozim s tožbami, namen je da koalicijske partnerje, ki še mislijo pošteno, opremim s številkami in dam primerjavo vladne tako zvane italjanske, zahodne variante, z vzhodno, recimo ji »slovensko traso«. Številke, kadar so prave, ne lažejo, za razliko od Cerarja, ki še nikoli ni objavil približne cene končne vrednosti projekta – in to dvotirne proge, pri čemer je vlada še zelo daleč od gradbenega dovoljenja za dvojni tir, za povrh pa projekt še vedno nima investicijskega programa po predpisih ekonomske in inženirske stroke. V tem pogledu je projekt vladni 2 tir, če zopet uporabim primerjavo, še slabši od inkriminiranega projekta TEŠ6. Zdaj sicer stopajo v ospredje politiki. Koalicija, kakršna koli že bo, pa se ne sme izogniti vladnega 2 tira brez primerjave z alternativami, ki so že na razpolago. KRITERIJI ZA PRIMERJALNO OCENJEVANJE VLADNE IN ALTERNATIVNE TRASE VLADNA TRASA- ITALIJANSKA SMER TOČKOVANJE ALTERNATIVNA TRASA- »SLOVENSKA SMER« Duhovnik/Josipovič TOČKOVANJE Razlika Dolžina predorov 20,5 km 3,2 km + 1,4 km=4,6 Število predorov 8 2 Število mostov 8 1 Dolžina viaduktov 1,5 km 2,1 km Začetek izgradnje Sredina 2018 November 2018 Čas izgradnje 8 let + 6 let = 14 let (do 2033) 4 leta (do 2023) Posegi v okolje 41 km cevi osem predorov Tinjan/Vinjan/Osp  za dostopne ceste, rušitev habitatov za dodatni tir, uničenje Glinščice kot »vroče točke« biotske pestrosti 4,6 km cevi širšega profila s pregradno vmesno steno, manjše poenostavitve obstoječe trase (Rižana, Rodik) Okvirna končna cena dvotirne proge Najmanj 961 milijonov € + neznano povečanje navzgor= neznana končna cena. Možno povečanje vse do 2,2 milijarde in čez 650 milijonov € + zmanjšanje cene navzdol do 15 % Potniški promet+oprtni vlaki+turizem Delno, vendar po tunelih 20 km V celoti Luška taksa za pretovor Takojšnja Ni potrebna Cestna taksa Takojšnja Ni potrebna, a dobrodošla Pristojbina na dosegljivost Takojšnja Ni potrebna Financiranje EU sredstva/kredit EIB/Slovenija/Madžarska/druge tuje države 400 mio EIB kredit + 250 domače obveznice, se ne poveča javni dolg Poplačevanje Ni znano; novo zadolževanje Iz presežkov Luke Koper in SŽ z državnim poroštvom Vodja projekta 2TDK SŽ Osebna garancija vodje projekta Ni kandidata Osebna hipoteka  Glavnega projektanta in vodje projekta Umeščanje v prostor Urejeno na pol; manjka umestitev druge polovice proge Urejeno- zemljišča so na stari progi, last SŽ umestitev krajših poenostavitev trase je možna po hitrem Nagib trase 17 ‰ 30‰ oz. 40 ‰ v tunelu Vodovarstvena, hidrogeološka in okoljska tveganja Izrazito velik riziko, predvsem pa uničenje »vroče točke« svetovne naravne dediščine v kanjonu Glinščice Majhen riziko; trasa se v celoti izogne visoko varovanega zajetja v povirju Rižane Problema posebnega vlečnega mehanizma (zeile) v prenovljeni varianti alternativne trase ni več, saj so za premagovanje višinske razlike (iz doline Rižane nad Kraški rob) na razpolago močne potisne lokomotive z rekuperacijo – akumulacijo energije zaviranja in njeno pretvorbo v električni tok. Vzpon v »slovenski smeri« se z lahkoto premaga s 150 tonskimi kombiniranimi (izmenični in istosmerni tok) lokomotivami z vlečno silo 1400kN in z močjo 10.800kW (okvirna cena za eno lokomotivo je 15 mio eurov). Te lokomotive zagotavljajo tudi rekuperacijo-akumulacijo energije pri vožnji navzdol. Dovolj bi bilo, če bi imeli 4 (po dve na vsakem tiru). Dobavni rok za lokomotive je 2 leti. Če povzamemo je zadeva sledeča: največji nagib trase za preskok na kraški rob je v tunelu in sicer 40 promil, kar pa za tovrstne lokomotive ni noben problem. Primeri uporabe težkih lokomotiv so iz ZDA (vzpon/spust Skalno gorovje), Norveške (fjord-fjell premoščanje), Kanada (Skalno gorovje, Ontario), Rusija (Transsib, Bajkal-Amur) in Kitajska (Tibet). Proga Frankfurt Koln ima v dolžini cca 16 km nagib 38 ‰. Pri tem naj poudarim, da Slovenska trasa ni del evropskega koridorja, ampak le odcep oziroma priklop nanj. Vladni varianti trase mirno lahko rečemo »italijanska trasa«, ne slovenska trasa. Gre za zavoj proti Trstu, ki niti teoretično danes ne služi nikomur. Skratka, čas je za Slovensko prvenstveno smer, ki je po do sedaj predstavljenih predlogih rezultanta predlogov 3 avtorjev: dr. Duhovnika, ing. Rudija Varla in dr. Damirja Josipoviča (DVJ). Trasa je preverjena z geologi, v varianti Duhovnik-Josipovič ima izhod v ravninski del, po prehodu s kraškega roba, na ranžirno postajo Kozina, kar daje tudi neposredno povezavo na železnico proti Puli s katero je bila Slovenija tudi geografsko in zgodovinsko povezana (slovenske železnice so bile upravljavec istrske železnice do Pule). Skratka, italijanska smer - fiktivna navezava na Italijo, ki jo zagovarja vlada, je najslabša in najdražja možna. Sprašujem pa se, zakaj o problemu italijanske smeri-slepega črevesa, medijsko ni bila dopustna javna debata, temveč so bili v »javno strokovno debato pripuščeni nepremičninski agenti a la Gašper Gašpar Mišič. Ali morda velja za to traso kak dogovor »za vsak slučaj« in pod mizo? Dogovor z Italijani, za katerega mi niti ne vemo? Pametnih povezav z Italijo pa se ne lotimo. To kar bi imelo smisel bi bila obalna železniška povezava Trst Koper, kajti Divača je s Trstom že povezana po dvotirni progi za najvišje hitrosti, odcep na Koper pa bi bil dolg samo 9 km. Pogoj za traso Koper – Kozina je, da se znebimo fašistične dediščine – enosmernega toka in ne ostanemo skupaj z Italijo otok enosmernosti, ki pa žal ni samo električna enosmernost, ampak globlja, saj so celo na transportnem področju vedno bolj živi ostanki in novi zarodki miselnega unitarizma – vsebovani v stavku: kdor ni za vlado je nazadnjak, ni za napredek. Gradnja drugega tira po alternativnem scenariju se lahko prične takoj. Tehnična obnova stare proge in polaganje paralelnega tira lahko poteka ob hkratnem obratovanju sedanjega tira en dan na teden in neprekinjeno pri poenostavitvah (glajenju) zavojev pod strogim nadzorom Slovenskih železnic. Po zgraditvi dvocevnega tunela pa se lahko jugovzhodni del trase proti Hrastovljam, Dolu in Podpeči s serpentino opusti ali uporabi za druge namene, saj edino ta del stare trase direktno poteka po območju vodnega zajetja. Vodovarstveno območje z alternativno slovensko prvenstveno traso ni ogroženo, izognemo pa se tudi prekomernemu poseku Tinjanskega in Vinjanskega območja, kjer so tudi obsežna plazišča. Prav tako se izognemo posegu v dolino Osp in neprimernemu dvojnemu križanju velikega avtocestnega viadukta in dvojnega želežniškega viadukta. Krhkost in Zloraba načelnih pravic demokracije v Sloveniji Referendum o zakonu o 2 tiru je za nami. Sledila je repriza – lekcija iz demokracije, ki je dala čas za razmislek, ki je podan v že omenjenem zborniku. Vendar problem ni samo strokoven, problem je političen. Kot je že davno tega ugotovil F. A. Hayek. Pokazala se je namreč, kot pravi, velika krhkost demokracije in »zmotnost prepričanja … da oblast ne more biti samovoljna, dokler jo nadzorujemo z demokratičnimi postopki. Za to ni nobenega pravega dokaza. Večinska demokratična oblika vladavine, ki je zelo homogena in doktrinarna, je prav tako zatiralska, kot najslabša diktatura«. Zastopniška, posredna demokracija kot oblika vladavine je večkrat zelo sporna, zatiralska. Omejimo jo lahko z referendumi, kot jih načelno že določa Ustava v 3 členu. Njene odločitve ljudstvo z referendumi razveljavi in uveljavlja svojo politično pravico upravljanja z javnimi zadevami. Referendumske omejitve 90 člena ustave pa so v direktnem nasprotju s 3 členom ustave. Demokratična ustava omejuje samo sebe, kar pa le malokdo vidi kot problem. Čeprav je problem oblast, ne ljudstvo. Taka kontradiktornost se nam ne bi smela zgoditi, ni pa naključna, za njo je velik interes oblasti. Nekoč so rek, da je ta dana od boga, zato je nedotakljiva. Potrebujemo švicarski model nadzorstva, da se bo oblast bala ljudstva in ne obratno, ko se ljudje – razen v predvolilnem času, bojijo oblasti. Strici so mi povedali in so isti, le nečaki so drugi Ali dobivamo Ivana Zidarja v novi podobi ? V Sloveniji poteka intenzivno naskakovanje propadlih dediščin trojčka SCT-Vegrad-Primorje, kar se kani zgoditi z instalacijo novega, sicer precej manj zmožnega a tajkunsko zelo potentnega in politično zelo vplivnega levega kartelnega trojčka Kolektor-Riko-Pomgrad. Grožnja je realna, ni samo papirnata, saj Kolektor - Stojan Petrič izsiljuje že na začetku – z aneksi za dodatna dela pri izvlečnem tiru pri najenostavnejših zemeljskih delih. Davkoplačevalci imamo pravico vedeti in ne dolžnost verjeti, za koga plačujemo in koliko preveč plačujemo. Čas je, da to izterjamo – po pravni poti. Ali je v Sloveniji še toliko ostankov prava in predvsem državljanskega poguma med sodniki, predvsem vrhovnimi in ustavnim sodniki in ter policisti tožilci, pa seveda ne bomo vedeli dokler tega ne preizkusimo. Naša dolžnost je, da to storimo. Vsako bodočo vlado s tem opozarjamo naj ne dela novih neumnosti, novega TEŠ6, tudi njej v prid, da se ji ne bo čez 4 leta v DZ zgodila nova preiskava o politični odgovornosti za vladni drugi tir. Skratka ! Nič ni več tako kot je bilo ! Narod naš dokaze hrani. Monopolu nad informacijami je odklenkalo. Prihaja masovna streznitev, ker narod ni butast, če je pravilno in pošteno informiran. Dovolj je bilo oblastnega voluntarizma, napenjanja mišic in manipulacije z ljudmi. Vladni 2 tir ne more in ne sme biti politični teater in davkoplačevalci ne moremo biti žrtev, zaradi politične trgovine in medsebojnega odpuščanja grehov v zameno za čim lažjo sestave koalicije. Res pa je kot pravi Cerar: vladni drugi tir je kaplja čez rob! Ker se on resnosti tega robu ne zaveda, je čas, da mu grenkega pelina nalijejo koalicijski partnerji. Zato jih ponovno pozivam in prosim, da ga ustavijo in vztrajajo pri reviziji projekta ter brezpogojni ukinitvi podjetja 2TDK, ki že zdaj protizakonito črpa denar. Koalicijskim partnerjem vseh možnih koalicij pa za konec postavljam zelo enostavno vprašanje: kaj je ceneje in hitreje za gradnjo: 20,6 km 8 tunelov čez najbolj varovano območje Nature 2000 (kanjon Glinščice) ali 4,6 km 2 tunelov, ki se maksimalno izognejo Naturi 2000 in vodovarstvenemu območju. In še: kako bo nova vlada, katerakoli že bo, razvijala in prodajala podzemni–tunelski turizem. S periskopi, ki bodo iz podzemlja kraškega roba turistom zagotavljali pogled na morje ? In še nekaj: glavni vir financiranja projekta je na dosegu roke-to je bistveno znižanje cene projekta. Dvojni drugi tir lahko zgradimo brez tujcev, z domačim kapitalom in domačim znanjem in eventuelno s tujimi podizvajalci. Za ceno izpod 700 milijonov eur. EU sredstva so potrebna le za resnične razvojne projekte v drugih delih Slovenije. Tudi za nujno posodobitev celotnega železniškega omrežja in za naše povezave z Evropo. Divača Koper je le začetek posodobitve, kajti SŽ in mi vsi v vsej Sloveniji nujno potrebujejo izmenični tok. Ne potrebujejo pa pijavk, ki se bodo 45 let napajale iz zakonite kraje denarja iz naslova tega projekta. Lj, 07.07.2018 Vili Kovačič, pobudnik referendumov za TEŠ6 in 2 TIR

preberi več

OBVESTILO MEDIJEM IN POZIV POSLANCEM

4.07.2018

DRUGI TIR je LAKMUSOV PAPIR o tem koliko so politiki samostojni, koliko pa delajo po navodilu F-21,  gradbenega kartela Stojana Petriča, Janeza Škrabca in Stanka Polaniča. To je nova KARTELIZACIJA Slovenije !!!   Spoštovane poslanke in  poslanci novega sklica, zahtevajte o svojih šefov naj uresničijo to kar so  vsi (razen stranke SMC) obljubljali v predvolilni kampanji – revizijo projekta 2tir in ukinitev podjetja 2TDK ! To storite zato, ker je prvič  tako prav in drugič - zaradi svojih volivcev, kot dokaz, da vsa igra pred kamerami ni resničnostni šov kameleonske politike, ampak resno prizadevanje za konec korupcije in norije državnih investicij. V opogumljenje vam priporočam naslednje branje ! Včeraj je pod pokroviteljstvom Državnega sveta RS ugledal luč sveta zbornik: INTERDISCIPLINARNI INŽENIRSKI PROBLEMI in predlogi REŠITEV pri gradnji dvotirne želežniške proge KOPER DIVAČA !  Zbornik referatov in razprav. Oglejte si ga in bodite pozorni posebej na stran 50 in povzetke. Vaša »projektna koalicijska pogodba« bo povsem neverodostojna, če boste glavni letošnji projekt vlade v odstopu ignorirali in ne boste ravnali v skladi z obljubami volivcem v predvolilni kampanji. Včeraj je bila na radiu Slovenija sicer najavljena točka iz vsebine pogodbe: revizija projekta 2 tir in ukinitev podjetja 2TDK. Čez nekaj ur je ta vsebina skrivnostno izginila !   Pobudnik referenduma    Vili Kovačič, državljan K.   

preberi več

Debatni večer za naslovom: Zakaj sem organiziral dva referenduma in zapravil 7 mio €! Odgovori iz prve roke, brez posrednikov

VLADAVINA OLIGARHIJE NAMESTO VLADAVINE LJUDSTVA? - ustanovitev odbora Za demokracijo enakih možnosti

MOJ ČRNI KONJ NE RABI UZDE, UBOGA ME BREZ VAJETI - (ali neznosna lahkost bivanja ob železnici)

VAL 202 v deliriju navidezne zmage DRŽAVLJANA C. proti VILIJU KOVAČIČU - Državljanu K. Hvalnica norosti Marka Radmiloviča!

Crnkovičev KORISTNI IDIOT Vili Kovačič, državljan K. je dosegel veliko !

Moj v-pogled od blizu: doktorica Vesna Godina: priskutno vedenje državljana K. in njegov demokratični poraz na referendumu!

ODMEV NA ODMEVE 13.05.2018 na RTVSLO1

TISKOVNA KONFERENCA PRED REFERENDUMOM !

Novice

Aug 19, 2018
POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV ...
POZIV VSEM POSLANCEM USTANOVITE PARLAMENTARNO PREISKOVALNO KOMISIJO O ODGOVORNOSTI ZA NAČRTOVANO KORUPTIVNOST PROJEKTA ...
(0)
Jul 09, 2018
Poziv medijem - tiskovna konferenca pred vrhovnim ...
Po današnji  vložitvi pritožbe na izid ponovljenega referenduma  o vladnem zakonu o 2 tiru, ...
(0)
Jul 08, 2018
Vladni drugi tir na slepem tiru in kaj po ...
Misel sem si izposodil iz svojega članka ob polemikah o TEŠ6 pred cca 6 leti. Stavek danskega filozofa je ...
(0)
Jul 04, 2018
OBVESTILO MEDIJEM IN POZIV POSLANCEM
DRUGI TIR je LAKMUSOV PAPIR o tem koliko so politiki samostojni, koliko pa delajo po navodilu F-21,  gradbenega ...
(0)
Jun 23, 2018
Debatni večer za naslovom: Zakaj sem organiziral ...
Krajani Pliskovice in prebivalci Krasavabim vas na zanimiv debatni večerZ naslovom: Moj Črni konj ne rabi uzde., uboga ...
(0)
Jun 06, 2018
VLADAVINA OLIGARHIJE NAMESTO VLADAVINE LJUDSTVA? - ...
Volilni sistem in neenaki pogoji kandidiranja neparlamentarnih strank oziroma list so izbili sodu dno. Pokazala se je ...
(0)
May 30, 2018
MOJ ČRNI KONJ NE RABI UZDE, UBOGA ME BREZ VAJETI ...
Uvodni refren pesmi Rafka Irgoliča povzema bistvo. Sinočnjo »razpravo« v Dolu pri Hrastovljah na Črnem ...
(1)
May 20, 2018
VAL 202 v deliriju navidezne zmage DRŽAVLJANA C. ...
Poslušajte hvalnico norosti močvirnika MARKA ...
(0)
May 16, 2018
Crnkovičev KORISTNI IDIOT Vili Kovačič, ...
Novi in novi komentarji me navdihujejo, da ne odneham. Marko Crnkovič je car velikih besed brez realnega učinka, razen ...
(1)
May 16, 2018
Moj v-pogled od blizu: doktorica Vesna Godina: ...
Doktorica Vesna Godina: priskutno vedenje državljana K. in njegov demokratični poraz na referendumu !Moj v-pogled od ...
(0)
May 14, 2018
ODMEV NA ODMEVE 13.05.2018 na RTVSLO1
V vsaki normalni demokraciji bi včeraj vladni zakon padel. Ne pa v Sloveniji, ki je pod vladavino Mira Cerarja postala ...
(1)
May 11, 2018
TISKOVNA KONFERENCA PRED REFERENDUMOM !
Spoštovani  mediji, novinarji in vsa slovenska javnostIZJAVA ZA JAVNOST o REFERENDUMSKEM ...
(0)