Aktualno

Brezglave in plenilske investicije je treba ustaviti

20.08.2019

Spoštovane državne svetnice in svetniki,  Dopolnjujem pobudo   in Vam  pošiljam utemeljitev v priponki PISMO... Pobuda je razširjena na tri segmente : 1) vladni 2TIR  2) Tretja razvojna os (3Ro)  in 3)  Čista pitna voda v povezavi z  Ljubljanskim kanalom C0.  Vsem projektom je skupno to, da so politično izsiljeni in da za njih obstojajo zelo dobre alternative in da nikakor ni res, da nasprotniki zaviramo razvoj. Skupno pa jim je žal tudi to, da se "nezmotljiva" oblast o njih sploh noče izreči in pogovarjati in da s pomočjo nedelujočih institucij nadzora ter uslužnih in ustrahovanih medijev tako državna kot lokalna oblast neovirano in  arogantno  dela škodo državi in državljanom in rine naprej za vsako ceno. V medijih pa uveljavlja in izvaja cenzuro.   Vendar ne smemo pristajati na logiko - psi lajajo karavana gre dalje, tako kot je to bilo pri TEŠ6, ko je bila preiskovalna komisija ustanovljena najmanj 6 let prepozno.  Skratka nehajmo vendar že enkrat zvoniti več po toči. Pravočasno uporabimo sredstva,  ki so še na voljo. Eno izmed njih je parlamentarna preiskava, ki jo DZ na predlog Državnega sveta MORA ustanoviti. Škoda je sicer že pdovzročena, vendar je še obvladljiva - dokler ne pričnejo z glavnimi deli, tam kjer pa so se ta dela že začela (kanal C0), pa jih je nujno nemudoma ustaviti po sodni, policijski in/ali inšpekcijski  poti.  Skupni imenovalec vseh treh problematičnih projektov je: predrznost, samovolja,oblastna  arogantnost  ter pohlep po davkoplačevalskem in evropskem denarju.  Motiv za  tako ravnanje pa je korupcija, ki je pri vladnem 2 tiru celo uzakonjena - z zakonom  in koncesijo za dobo 45 let. Kršenje zakonodaje in okoljskih standardov je samo posledica. V vseh teh primerh pa je očitno, da pravna država ne obstaja več in da praviloma zmaguje tisti, ki je bolj nasilen in ima za sabo glasovalni stroj - politično večino.  Institucije nadzora skupaj z Ustavnim sodiščem in Računskim sodiščem vred, pa žal ne delujejo več. Zato so izredna politična sredstva, kot je parlamentarna preiskava, več kot potrebna - so NUJNA. Spoštovani ! Brezglave in plenilske investicije je treba ustaviti. Čeprav so nam EU institucije lahko v pomoč (in smo že v kontaktu in navezi z njimi), te ne morejo nadomestiti zdrave pameti in politične volje za ukrepe nas samih,  doma v Sloveniji. Izgovori, da so ti  projekti neustavljivi niso resnični, so le dokaz prevladujoče  izsiljevalske logike -  politike izvršenih dejstev na katero ne smemo več pristajati. Zato je ustanovitev parlamentarne preiskovalne komisije ne samo potrebna, ampak nujna.  Znano je namreč: Država, v kateri so barabe in kriminalci glasnejši od poštenih ljudi je izgubljena. In: kdor se bori lahko izgubi, kdor se ne bori - je ŽE IZGUBIL !   Spoštovane svetnice in svetniki: upamo na Vaš RAZUM  in POGUM. Hvala za podporo !  Lepo vas pozdravljamo   !   Vili Kovačič, CI  Davkoplačevalci se ne damo, Sergij Andrejaš, CI Gabrovica-Črni kal, Brane Grad, Aleš Mrzel, Mirko Brnič Jager, Zveza CI Ljubljane

preberi več

STRUPENI SADEŽI POLITIČNEGA BOJA ZA PRVO LOPATO

27.06.2019

IZTIRJENJE VLAKA na progi Divača Koper je samo posledica iztirjene pameti. Iztirilo je 6 vagonov, zlil se je KEROZIN. Vlak je bil namenjen v Munchen. Sklepamo, da so bili vagoni OK in primerni za prevoz, napaka v podvozju je malo verjetna. Predor pa nima betonske obloge in skalnate stene niso gladke. Očitno sta se na ostenju tunela »popraskali« cisterni zadnjih dveh vagonov in prišlo je do izlitja. To je kratek opis dogodka. KLJUČNO PA JE SLEDEČE! V veljavni Resoluciji prometa do leta 2030, ki jo je sprejela vlada Mira Cerarja leta 2017, je predvidena nadgradnja in sanacija obstoječe proge že letos - v letih 2019 do 2022. Resolucijo je sofinancirala  EU. Resnici na ljubo pa je prav sedanja ministrica odgovorna, da se sanacija obstoječega tira sploh še ni začela. V predlogu proračuna za leti 2019-2020 in tudi v proračunu 2020-2021 tega denarja ni, saj je obnovitev obstoječe proge iz proračunov izpadla in je zadeva prestavljena na obdobje po dokončanju novega drugega tira leta 2026 - do takrat pa naj bi vozili maksimalne količine po zelo dotrajani sedanji progi. Po takšni kot je včeraj pokazala zobe. Ministrico pozivam, da se namesto z buldožiranjem prične ukvarjati in hvaliti s tem kar je zdaj v resnici najbolj nujno, to pa so problemi sedanjega tira in varnosti ljudi in ohranjanja podtalnice, ne samo zaradi izlitja, ki smo mu bili zdaj priča, pač pa tudi zaradi škropljenja proti požarom in s fizično zaščito ljudi na izpostavljenem delu nad okoliškimi vasmi. Danes je bil daleč najbolj izpostavljen problem grožnja onesnaženja podtalnice. Ampak problem ni samo sedanja proga. Tako ministrica kot njen oproda Janko Sever tudi novi dvojni tir družno peljeta po enako in še bolj tveganem vodovarstveno območju - po trasi (41 km tunelov) s presekanjem podzemnih vodotokov, v zaščitenem območju habitatov in podzemnih jam kraškega sveta. Račun za to še ni izstavljen, ko bo prišel, bo izjemno visok. Očitno se tega le malokdo zaveda, zato to tako uspešno skrivajo. Ekološki zločin v Glinščici in Beki bo kmalu doživel epilog. Ne more ga skriti miti »vodoteseno« zaprt viadukt, kajti to območje na srečo ni samo stvar Slovenije, je tudi stvar Italije. Poskrbeli bomo, da bo temu primerno obravnavan. Vse to pa do leta 2026 pomeni v celoti pristajanje na sedanje ogrožujoče stanje. Videz zaskrbljenosti ministrice za vodovarstveno območje je zato povsem odveč saj za njim ni drugega kot voluntarizem oblasti – pohlep po slavi in tujem, davkoplačevalskem denarju. Zato bomo ob morebitnem zakonu o državnem poroštvu zahtevali od ministrice in njene ekipe naj najprej sama – s svojim zgledom, zastavi lastno premoženje kot poroštvo za ta »edinstveni« projekt. Zdajšnja nesreča je opozorilo, da nobena trasa ne sme potekati po vodonosnih in zaščitenih habitatnih območjih. Zato ministrici sporočamo: da se to ne zgodi, si bomo prizadevali ukrepati zdaj in v bodoče - tako na nivoju EU kot na nivoju Slovenije. Kršitve EU zakonodaje v tem projektu so namreč tako vidne, da bodo kmalu vidne tudi iz Bruslja. Zato ministrici priporočam, da fiktivni ček za 109 miljonov vnovči za izboljšavo obstoječe proge in elektrifikacijo na izmenični tok, ne pa za svojo samo promocijo z davkoplačevalskim denarjem. Zdajšnja nesreča je po drugi strani sreča, ker je pot k ozaveščanju, da bo oblastniške samovolje kmalu konec in bo treba plačati zapitke. Samovolja in kršenje pravil bodo dobile svoje meje. Povzročeno opustošenje na dostopnih cestah pa bo večni spomenik človeške nadutosti, arogance in samovolje. Ministrico, katere stranka se je meni osebno celo ponujala za zbiranje podpisov za referendum, potem pa besno tolkla po njem in trikrat zamenjala svoja stališča - opozarjam, da vendarle še nismo čisto na Balkanu pač pa nekoliko tudi v Evropi. In tudi zdrave pameti še ni povsem zmanjkalo, kljub ogromnemu pritisku in pohlepu oblasti, da pregazi in uniči vse kar ji je na poti. Ministrici in njeni stranki pa še sporočam, da ji pri tem ne bodo pomagale niti metode bivšega ministra Bandellija alias Betonelija, ki se je navduševal nad mojo fizično likvidacijo. To ne bo preprečila niti totalna medijska cenzura. Vili Kovačič, državljan K. - pobudnik referendumov proti zakonu o 2 tiru in proti zakonu o poroštvu države za TEŠ6

preberi več

Odgovor na članek JP Damijana na njegovem blogu: Ko se stroka spremeni v politično manipuliranje

1.03.2019

Pošiljam moj hiter odziv na blogu Damjana.  https://damijan.org/2019/03/ 01/ko-se-stroka-spremeni-v- politicno-manipuliranje- zavajanje-z-dejstvi-v- duhovnikovi-ovadbi Odgovor avtorjem bloga zamujamo zato, ker so glavni člani strokovne skupine do konca tega tedna na dopustu.Sicer pa naj si avtorji tega prispevka, ki govorijo o zavajanju ogledajo predvsem:Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ. Ko bodo ugotovili skladnost ali neskladnost s 3.členom, 1.alineje in 4. členom, točke 3 ter 4.odstavkom istega člena bodo ugotovili, da prav 4. odstavek določa jasno da so se cilji in ključne predpostavke bistveno spremenili, saj je iz enotirne proge sedaj postal spaček, ki ima enotirno progo z nekimi deli za dvotirno progo, ki pa projektno ni obdelana v celoti. Trditev, da Duhovnik ni svojo varianto z ničemer dokazal, pa je neresnična v celoti, saj obstoja zato okoli 55 dokumentiranih zapisov in za temi zapisi celo načrti, kar je za tehnično diskusijo bistveno bolj pomembno kot posiljevanje s splošnimi teksti. Kako močni so branilci variante I/3, kjer so zapravili že 55 milijonov je dokaz v zadnjem Investicijskem programu, kjer je jasno napisano, da je JASPERS eno leto po naši objavi imel pravico predlagati cenejšo varianto H1 in H2, pa jih je DRI  zavrnil in izbral dražjo varianto. Nesposobnost poglobljene razprave o detajlih predloženega vladnega tira samo dokazuje, kako v ozadju želijo avtorji variante I/3 izsiliti najdražjo varianto na račun slovenskih davkoplačevalcev. Pisanje v javnosti mimo uporabe zakonov in uredb ter nezmožnost argumentirane razprave pa izkazuje neakademskost takih in podobnih prispevkov. Škoda! Pa še dodatek: Posebno opravičilo vsem ki so prebrali ta blog in odgovore.V nestrokovni javnosti je manj poznana Uredba o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ.Dokument je na spletni strani:http://www.pisrs.si/Pis.web/ pregledPredpisa?id=URED3708# Praviloma strokovnjaki ki pripravljajo Investicijske programe na področju javnih financ morajo to uredbo upoštevati, razen če gre za "višje cilja" npr poseben program za zavajanje državljanov s strani oblasti.Posebej je zanimiv iz navedene uredbe 5. člen , 2 in 3 odstavek,  pa 6.člen itd. Razpis PZI projektne dokumentacije na osnovi nedoločene PGD dokumentacije ali bolje razpis PZI dokumentacije, ki vsebuje samo specifično tehnologijo (npr. MBI ali nejasno tehnologijo izdelave tunelov, ki predstavljajo okoli 80% vseh vrednosti, po zamolčanih vseh stroških pa je primerna osnova za prijavo ustreznim organom. Ponovno poudarjam, ker so počitnice in imamo omejen pristop do elektronske pošte so odgovori bolj splošni in ne konkretni. Bomo pa v nadaljevanju naša izhodišča predstavili vsem ustreznim organom zato, ker se stalno prikrivanje dejanskih podatkov, in ne zavajanje kar nam poskušajo avtorji podtakniti, mora v argumentirani razpravi razčistiti.To pa samo zato, ker vemo kako se po občinah trudijo, da izpolnijo vse zahteve iz omenjene uredbe, zraven pa se posvečeni lahko spakujejo na en in tisoč načinov pri njihovih investicijah.   prof. dr. Jože Duhovnik

preberi več

Dr. Jože Duhovnik: pri 2. tiru ni glavni problem maketa, ampak to, da so zamolčali 545 milijonov € stroškov!!

1.03.2019

Povečanje servisnih cevi pri drugem tiru Predstavlja se vodilna mapa Projekta za gradbeno dovoljenje, ki obravnava odseka Divača - Črni kal in Črni kal - Koper. Omenjena razširitev servisnih cevi je ocenjena na 97 mio EUR v investicijskem programu za drugi tir, ki ga je izdelalo podjetje Deloitte Svetovanje. Iz projekta, ki ga je izdelelalo SŽ projektivno podjetje v zasebni lasti je razvidno, da je: 1. Odsek Divača - Črni kal, ocena gradbenih del v vrednosti 450.696.100,00 EUR (povezava na pdf) 2. Odsek Črni kal - Koper, ocena gradbenih del v vrednosti 190.960.444,00 EUR (povezava na pdf) Skupaj je vrednost del po projektih iz februarja 2018 samo za razširitev servisnih cevi, ter potrebnih del za pripravo objektov na celotni trasi ocenjena na 641.656.544,00 EUR. Ugotavlja se, da je razlika med Projektom za gradbeno dovoljenje z oceno stroškov in predvidenimi sredstvi za isti program dela razlila v višini 544.656.544,00 mio EUR. Torej je prevdidena investicijska vrednost iz programa za okroglo 545 mio EUR premajhna. Vse podatke je predstavil DRI izvajalcu investicijskega programa to je porjetju Deloitte Svetovanje d.o.o.. Javnosti predstavljeni investicijski program je pregledala uprava 2 TDK in ga podala Nadzornemu svetu 2 TDK v potrditev. Ministrstvo je potrjeni Investicijski program predlagalo v potrditev Vladi RS, ki ga je sprejela. PSCN (Projektni svet za civilni nadzor) je ugotovil, da je tako predloženi Investicijski program nekonsistenten, pomanjkliv in operira z nekaterimi nepreverjenimi podatki. Kdo je sedaj tisti, ki mora vsem, ki so sodelovali v tej verigi jasno povedati, da so zaradi vseh vpletenih v postopku zavestno opustili dolžna ravnanja in kršili načelo gospodarnosti in učinkovitosti. Vsi, ki poznate gradbeno zakonodajo in se dnevno trudite na različnih projektih in ko pregledate vse priložene dokumente lahko ugotovite da gre za neresnično prikazovanje končne vrednosti projekta in ne potrebujete nobene maketa, kaj še ponovna zavajanja javnih uslužbencev o transparentnosti projekta. Ker gre za našo stran niti ni treba nobenega podpisa. Samo prilepite  pri točki 1 in 2. Naslednjič bomo nadaljevali z investicijskim vzdrževanjem okoli 250 mio EUR, pa tako še naprej. Če Vas slučajno pokličejo iz policije na razgovor mi sporočita pa greva skupaj. Lep pozdrav prof. dr. Jože Duhovnik PS: ko sem gledal današnjo oddajo, sem imel občutek, da so za pultom bebci ali pa so igralci, ki bebasto vlogo težko odigrajo. Slika današnje tarče bi bila odlična podlaga. Preko cele slike pa:Igralci, ki slabo igrajo nedolžneže.  Ukvarjajo se s sendviči, maketami, zadaj pa nas posiljujejo z 1,5 do 2,0 milijardnim projektom, ki naj bi bil za razvoj ..... zadnjih bedarij in nesmislov. Podpirajo pa vse projekte gradbene mafije od projektantov do betonarjev. 

preberi več

Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi Investicijskega programa za projekt Drugi tir in predlog pregona.

Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države Slovenije kot povsem navaden državljan majhne države z velikim problemom!

Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - Divača

Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju Hoyerju

TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na kvadrat! Ministran Židan in Omerzel sta PODKUPILA OBČINO!

Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje civilne javnost (2.tir). RTVSLO dela proti svojim gledalcem in poslušalcem!

ODPRTO PISMO USTAVNEMU SODIŠČU - DOPOLNITEV VLOGE

POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV PREISKOVALNE KOMISIJE za 2 TIR

Aktualno

Aug 20, 2019
Brezglave in plenilske investicije je treba ...
Spoštovane državne svetnice in svetniki, Dopolnjujem pobudo   in Vam  pošiljam ...
(0)
Jun 27, 2019
STRUPENI SADEŽI POLITIČNEGA BOJA ZA PRVO LOPATO
IZTIRJENJE VLAKA na progi Divača Koper je samo posledica iztirjene pameti. Iztirilo je 6 vagonov, zlil se je KEROZIN. ...
(1)
Apr 26, 2019
ZAKAJ VSE INSTITUCIJE MOLČIJO
Spoštovani predsednik sodnega sveta, sodnik gospod Erik Kerševan !(javni poziv: pameti je zmanjkalo, ...
(0)
Mar 01, 2019
Odgovor na članek JP Damijana na njegovem blogu: ...
Pošiljam moj hiter odziv na blogu Damjana. https://damijan.org/2019/03/ 01/ko-se-stroka-spremeni-v- ...
(0)
Mar 01, 2019
Dr. Jože Duhovnik: pri 2. tiru ni glavni problem ...
Povečanje servisnih cevi pri drugem tiruPredstavlja se vodilna mapa Projekta za gradbeno dovoljenje, ki obravnava ...
(6)
Feb 26, 2019
Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi ...
Spoštovani,ob zasedanju Komisije za Nadzor Javnih Financ je poslanec g.  Moederndorfer po predstavitvi ...
(0)
Feb 09, 2019
Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države ...
Spoštovani poslanke in poslanci parlamenta EU, poslanci vseh barv, vseh strank, vseh držav in vseh ...
(0)
Feb 05, 2019
Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - ...
Spoštovani gospod Kovačič!Hvalaza vaše pismo z dne 31. decembra 2018, ki ste ga naslovili na Wernerja ...
(0)
Feb 05, 2019
Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju ...
Spoštovani gospod predsednik EIB ! Apeliram(o) na Vas in vodstvo EIB: ustavite financiranje vladnega projekta 2 ...
(0)
Feb 04, 2019
TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na ...
Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. ...
(1)
Oct 04, 2018
Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje ...
Spoštovani! Berem https://www.24ur.com/novice/ slovenija/alenka-bratusek-naj- ...
(1)
Sep 24, 2018
ODPRTO PISMO USTAVNEMU SODIŠČU - DOPOLNITEV ...
Odprto pismo Ustavnemu sodiščuDopolnitev vloge št. Up-1072/18-8 ob sklepu US z dne ...
(0)