Zakaj moramo na referendumu glasovati PROTI

Zakaj MORAMO biti na referendumu PROTI uveljavitvi Zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom?

3.08.2017

Zakon v posameznih členih zagotavlja popolno neskladje z drugo zakonodajo v Sloveniji in v Evropi, zato jih bomo na tej spletni strani citirali po posameznih odsekih za vsakega državljana. Na ta način bomo zagotovili, da so postavljena vprašanja stranke SMC od članov do predsednika vlade zavestno zavajanje javnosti z namenim da zagotovi nadaljevanje mednarodne korupcije. Trditve in navidezna opravičevanja, ki jih stalno ponavljajo predsednik vlade, minister za infrastrukturo, stranka SMC in vsi njeni podporniki so objavljena z namenom zavajanja, legalne korupcije in zagotavljanja nelegalnosti pod krinko pravne države. Trdimo, da predsednik vlade, minister in državni sekretar zavestno zavajata slovensko javnost s trditvijo da: Drugi tir zagotavlja nadaljnji razvoj Luke Koper in da če ne bo zgrajen po njihovem vladnem predlogu Slovenija izgublja pomembno prednost v razvoju v razvoju infrastrukture. Na ta način demagoško, nestrokovno želita vplivati na državljane, davkoplačevalce, kako se ta vlada trudi za razvoj in to za 27 km odseka Koper – Divača. Resnica pa je ta, da ta vlada lahko samo proslavlja prave inženirske dosežke po 160 letih (pomembna obletnica!!! za naš denar jedače in pijače preko SŽ) obuja kot spomin na zgodovino (BOROVNICA 2017). Resnica o strateških razmišljanjih stranke SMC in njene vlade pa je ta, da SMC in vlada nista sposobni uveljaviti najnovejših inženirskih in smelih rešitev, ker so člani SMC nesposobni razumeti inženirski razvoj, kaj šele da bi ga uveljavila. Njena uprava (SMC) na SŽ ni sposobna povečati hitrost na preostalem delu proge do Šentilja in Hodoša, istočasno pa vneto zagotavlja, kako je drugi tir ključen. Minister in direktor železnic želita zamenjati vodstvo Luke Koper preko SDH, sama pa nista sposobna zagotoviti dovolj elektrike proti Madžarski na novo zgrajeni progi ter zgraditi dvotirno progo proti Šentilju. Drugi tir so projektirali projektanti, ki niso sposobni projektirati elektrifikacije za progo Pragersko- Hodoš tako, da se vozi več kot en vlak istočasno, prav tako ne znajo zgraditi nazaj dvotirno progo Maribor Šentilj! Vlada Mira Cerarja in poslanci SMC podpirajo take projektante, ki niti osnov železniške logistike ne poznajo kaj šele, da bi jo načrtovali. Vlada RS, predvsem pa SMC stranka želi državljane RS zavesti načrtno in z mediji ustvariti vtis skrbnega gospodarja, da nam ponuja 20 let star projekt, ki ga je »prežvekovala« tri leta, da sedaj v obupnem krču zadnjega leta mandata kričeče oznanja, češ: Mi smo za razvoj in železniško povezavo med Koprom in Divačo. Na vse javne nastope vlade Mira Cerarja in poslancev SMC odgovarjamo: Državljani smo za sodobno železniško povezavo med Koprom in Divačo in zato smo zahtevali referendum, da zgradimo dvotirno progo med Koprom in Divačo: HITREJE, (do leta 2022 in ne do leta 2026), CENEJE, (ne za 3 milijarde, ampak za 800 milijonov EUR), ZAKONITO, (brez pridiha mednarodne korupcije in novega odlivanja denarja v tujino) TRANSPARENTNO, (vsi koraki morajo biti javni in v konkurenci najboljše rešitve) STROKOVNO, (uporaba zadnjih strokovnih spoznanj za regeneracijo energije namesto klasičnega zaviranja in netenja požarov). POUDARJAMO, da mora biti DVOTIRNA PROGA ZGRAJENA leta 2022 in ne leta 2033, kakor želi stranka SMC prodati nestrokoven in star projekt slovenskemu narodu v pogubo. Sistematično bomo objavljali barabijo, ki je vgrajena Zakon o izgradnji drugega tira na tem mestu v poduk vsem državljanom zato, da bodo videli, da: - Referendum ni vprašanje za ali proti zakonu ampak je - predvsem za ali proti KORUPCIJI, NESTROKOVNOSTI (tudi pravnemu zavajanju) in USTVARJANJU POGOJEV ZA NOVO BANČNO LUKNJO. Trditev, da zakon omogoča plačilo izgradnje s strani uporabnikov in ne davkoplačevalcev je POPOLNA LAŽ. G.DRAGONJA je izračunal, da se zbere po tem zakonu samo 1,8 milijarde in ne za 3 milijarde, kolikor dejansko stane dvotirna proga po projektu Drugi tir. G. LEBEN zavestno zavaja, ko pravi, da končne vrednosti ne more povedati, ker ve, da bo moral razliko 1,2 milijarde, plačati slovenski davkoplačevalec. Oba podatka sta bila predstavljena v Državnem zboru in dokazujeta, kako vladne službe za PR lažejo, zavajajo in prevarantsko ter selekcionirano obveščajo nas državljane slovenske davkoplačevalce. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Projekt je star 20 let, skupna dolžina 20,4 km predorov, investicijski elaborat ni izdelan, proga bo zgrajena šele leta 2033

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom?  1. del od 7. delov V nadaljevanju je naveden 2.člen zakona, ki ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja podpira zato, da zagotavlja KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in da zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. 2. člen zakona, prva alineja »drugi tir« je vsa javna železniška infrastruktura, zgrajena na podlagi gradbenega dovoljenja št 35105/118/2011/162 z dne 31.3.2016 vključno z vsemi morebitnimi kasnejšimi obnovitvami, posodobitvami in dograditvami na isti trasi KORUPCIJA in dodeljevanje dela po dogovoru s podjetji, ki so bila izbrana. Izdelava projekta je bila zaupana vnaprej določenemu projektivnemu podjetju, ki ni bil izbran na javnem razpisu, ampak se je delo za projektiranje idejnega projekta in projekta za PGD s sklepom predalo podjetju SŽ projektivno podjetje in DRI ter sedaj 2TDK. Zakon v tem delu določa najdražjo varianto s 59 km predori če se gradi dvotirna proga. Vnaprej je določena najdražja varianta. CERAR postane CESAR. V celotnem 2.členu so dikcije, ki uveljavljajo projektiranje – izvajanje – kontrolo gradbenega projekta brez konkurence. CERAR postane CESAR. Vsi dosedanji zakoni o gradnji objektov ter med posameznimi fazami nepovezanih oseb so s tem členom preseženi. Predlog zakona je pisal prof. Rajko Pirnat kolega predsednika vlade. CERAR postane CESAR. POMANJKLIVOSTI projekta, ki so prepoznana iz javno dostopnih podatkov in revizijskega poročila: 1. Projekt je star dvajset let in je bil potrjen z GD št 35105/118/2011/162 z dne 31.3.2016 brez preprojektiranja glede na sodobnejše razumevanje železniške tehnologije. 2. Ves čas je bila v prioriteti samo ena trasa, to je trasa s slepim črevom proti Italiji, VEDNO so recenzenti preverjali in pozitivno ocenjevali samo eno idejo enega projektanta, ki ga nobeden noče in ne upa imenovati. Kriteriji niso bili nikoli prepoznani in javno predstavljeni. 3. Slepo črevo zagotavlja oddaljenost od tržaške luke samo do 1,5 km in povečuje razdaljo do Luke Koper iz 0,5 km na 4,5 km. Ugotavlja se, da Drugi tir ni potreben za Luko Koper, ampak je namenjen novemu klečeplazenju pred sosedi. Vnaprej imamo mi povečane stroške transporta iz Luke Koper. 4. Skupna dolžina 20,4 km predorov je »izbrana za« potniški promet. Cerarjeva vlada in z njo poslanci SMC trdijo, da se slovenski Kras bolje vidi v predorih kot na površju. To pa je znanstvena fantastika! To zmorejo profesorji pravne fakultete v Ljubljani. To bomo trdili za vse profesorje toliko časa, dokler tako neumnost njihovega kolega ne bodo javno kritizirali. 5. Za reševanje strojevodij je potrebno izdelati 11 km dolge reševalne predorne cevi. 6. V predoru je na sredi celotne proge zgrajeno izogibališče. Izogibališče kot postaja ima naklon 17 promilov, po TSI standardih za železnice je lahko nagib samo 2,5 promila. To je bilo vseskozi prikrito in vsi odločevalci so bili namerno zavedeni ali pa ne želijo poslušati pripomb. Kako se lahko pojavijo v javnosti projektanti Slovenskih Železnic zaradi takega strokovnega nesmisla?? 7. Revizija GEODATA je negativna prav zaradi nedodelanih geoloških raziskav. Premalo geoloških raziskav vnaprej zagotavlja da samo za en tir po trasi drugega tira lahko stroški narastejo do 2,4 milijarde (GEODATA). 8. Investicijski elaborat ni izdelan, končna cena ni znana. To potrjuje g. Dragonja, ker ima izračun zbranih sredstev po zakonu narejen za 1,8 milijarde EUR v 45 letih koncesije. Vso razliko od sedaj določene vrednosti okoli 800 milijonov bomo plačali slovenski davkoplačevalci. Ta projekt je zlagan v vseh strokovnih in finančnih delih. 9. Projekt je umeščen v prostor brez soglasja okoljevarstvenih organizacij. 10. Projekt vključuje obstoječi tir za vožnjo vseh vrst vlakov proti Kopru. Torej se požarna varnost ne bo povečala, ampak se bo požarna varnost poslabšala. Trditev vodstva SŽ, da bodo uveljavili ukrepe za povečanje požarne varnosti sedaj, samo potrjuje, da so se do sedaj vsa vodstva SŽ do prebivalcev Kraškega robu obnašala nasilno in niso hotela zagotoviti požarno varnost. Zato morajo vso nastalo škodo do sedaj in dela gasilcev v celoti povrniti preko zavarovalnice, zavarovalnice pa naj škodo zahtevajo od Slovenskih železnic. 11. Popolna dvotirna proga po trasi Drugega tira bo zgrajena šele leta 2033. Do takrat bodo prebivalci Kraškega robu imeli povečan promet po obstoječi progi. Požarna nevarnost se bo pojavljala do leta 2033. 12. Vsaka od treh novih variant je cenejša in hitreje zgrajena. Inovacijska varianta zagotavlja izgradnjo v štirih letih. Res pa je, da morajo državni birokrati delati enako intenzivno kot za MAGNO. Ne pozabite, CERAR in POČIVALŠEK naredita za tujce vse. DOTACIJE, SLOVENSKO ZEMLJO, UVOZ DELAVCEV, podpornikom SMC dotacije in delo. VSI OSTALI PA IMAMO PRAVICO PLAČEVATI DAVKE ZA TAKO zapravljanje cesarja CERARJA. 13. Vrhunski dosežek Cerarjeve vlade je, da vodi projekt proti naravi in prostoru človek, ki je zrasel na zagovarjanju trajnostnega razvoja in je skupaj z BULČEVO želel uveljaviti lažnivi dokument o dejanski izobrazbi. Projekt g. Lebna in ga. Bulčeve o priznavanju ponarejene izobrazbe v tujini ni uspel! Ali naj tak človek izvaja projekt za 3 milijarde? Naj se oba navadita na projektih tam do 20 milijonov in v konkurenci z ostalimi! Zato je prav, da jih napotimo čimprej na trg, da sama zaslužita plačo, bomo vsaj videli, kako jima gre. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Sodelujejo pri tem vsi, ki so za zakon glasovali tako, da so za 45 let predali lastnino Slovenije v roke neimenovanim!

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom? 6. del od 7. delov V nadaljevanju je predstavljen 22.člen ki opredeljuje koncesijo za Luko Koper v zakonu, ki so ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja podprli zato, da zagotovijo nadaljevanje KORUPCIJE, NESTROKOVNOST in da zagotavijo krajo 2,2 milijarde EUR. b. Koncesija 22. člen (vsebina koncesijskega razmerja) (4) odstavek Koncesija za drugi tir se podeli za čas 45 let od sklenitve koncesijske pogodbe. S tem členom, 4 odstavek vlad Mira Cerarja eno leto pred koncem mandata ob pisarju zakona g. Rajka Pirnata zagotavlja 45 letno koncesijo in dala za vrat vsem bodočim vladam, da bodo morale reševati zablojeno idejo »prve lopate«. Neodgovorno, koruptivno, nestrokovno sodelujejo pri tem vsi, ki so za zakon glasovali ravnali z javnim denarjem tako, da so za 45 let predali lastnino Slovenije v roke neimenovanim, podkupljivim in tujim državam zato, da bodo bodoče vlade imele dolg na projektu, ki je malomarno, nestrokovno, hlapčevsko in koruptivno izveden. Na ta način se uresničujejo preroške beseda stare nomenklature izpred leta 1990. Mladim generacijam pa so obesili kamen za vrat in z lažmi, mamili in navidezno svobodno demokracijo igrajo labodji spev lumparij. Barabija se torej nadaljuje pod krinko preroških besed: Novim ne bomo pustili nič, vse bomo skrili v tujino za naše pristaše, novi pa naj ustvarijo za sebe, če jim bomo kaj pustili. Vlada mira Cerarja in poslanci SMC so samo zadnja epizoda zadnjih ostankov razprodaje slovenskega imetja, slovenske ustvarjalnosti podjetij z delavci, kmeti in uradniki, ki delajo za minimalne plače. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Vlada Mira Cerarja trdi, da bo plačilo takse samo 15,83 milijonov EU, Luka pa predstavlja v letnem poročilu drugačne podatke!

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom? 7. del od 7. delov V nadaljevanju je predstavljen 40. člen Zakona, ki so ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja sprejeli pospešeno zato, da bodo v zadnjem letu mandata naložili bodočim vladam breme, ki zagotavlja KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in da zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. 40. člen (višina takse) (1) Taksa se plačuje od naslednjih kategorij tovora v naslednji višini na enoto tovora: - za pretovor generalnih tovorov v višini 1,0 EUR na tono; - za pretovor sipkih in razsutih tovorov v višini 0,40 EUR na tono; - za pretovor tekočih tovorov v višini 0,50 EUR na tono; - za pretovor kontejnerjev v višini 1,50 EUR za kontejner; - za pretovor avtomobilov v višini 1,0 EUR za kos. (2) Vlada z uredbo podrobneje določi, katere vrste tovora se uvrščajo v posamezne od kategorij tovora iz prejšnjega odstavka. (3) Vlada lahko zneske iz prvega odstavka zmanjša ali poveča za 20%, pri čemer upošteva ohranjanje vrednosti takse v razmerju do pristaniških pristojbin in zagotavljanje konkurenčnega delovanja koprskega tovornega pristanišča. Sklep 28 vlade o povečanju ali zmanjšanju zneskov iz prvega odstavka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. PAZITE, kakšne lumparije se gre sedanja koalicija z nami slovenskimi davkoplačevalci: Izračun za leto 2016 pri 22 milijonov ton pretovora po ceni 1 EUR/tono je to 22 milijonov EUR generalni tovor………1 milijona ton kontejnerji …………..8 milijonov ton avtomobili …………..1 milijon ton razsuti tovor ………..7,5 milijona ton tekoči tovor …………4 milijona ton SKUPAJ …………….21,5 milijona ton Izračun pristojbin za LUKO KOPER je 1 x 1 + 1,5 x 8 + 1 x 1 + 0,40 x 7,5 + 0,50 x 4 = 19 milijonov EUR Vlada Mira Cerarja trdi, da bo plačilo takse samo 15,83 milijonov EU, Luka pa predstavlja v letnem poročilu za leto 2016 dejanske podatke. NEKDO LAŽE na veliko!!! Ali Luka prikazuje napačno rast pretovora ali na ministrstvu zavajajo. Spoštovani bralec, zaradi nas DavkoPlačevalciSeNeDamo, zaradi naših otrok, zaradi naših pokojnin, zaradi Slovenije je prav, da : gremo na referendum in da bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Zakon je napisan tako, da se ZAVESTNO razprodaja vsa lastnina odkupljena za Drugi tir, vse zgrajena infrastruktura.

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom? 2. del od 7. delov V nadaljevanju sta obravnavana 5. in 8. člen zakona, ki ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja podpira zato, da zagotavlja KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in da zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. Najprej je v Zakonu določeno…………………. 5. člen (družbeniki) drugi odstavek Pod pogoji, ki jih določa meddržavni sporazum, ki ga ratificira Državni zbor Republike Slovenije, lahko pridobi poslovni delež v družbi druga država ali druge države članice Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: tuji družbenik), vendar njihov delež v osnovnem kapitalu skupaj ne sme doseči ali preseči posamičnega deleža Republike Slovenije. Ta člen je samo maska za uveljavljanje pravice večinskega lastnika!!!! Nato je v nadaljevanju dopolnjeno zato, da je to prikrita razprodaja Slovenije………….. 8. člen. četrti odstavek določa V ustanovnem aktu oziroma družbeni pogodbi mora biti zagotovljeno, da družbenik oziroma družbeniki odločilno vplivajo na pomembne odločitve družbe. Ne pozabimo nekaj dejstev…………………… Ta zakon, kot še mnogo drugih, je pisal prof. Rajko Pirnat po direktnem naročilu ministrstva. Predsednik vlade prof. Cerar pa je njegov kolega na fakulteti in dober sodelavec v privatnem inštitutu za pisanje takih zakonov. To je resnična krinka strokovnosti in konkurenčnosti. Vlada zagotavlja, da vsak posamezno ali skupaj, tuji družbeniki lahko odločilno vplivajo na poslovanje družbe, zapisano je odločilno vplivajo na pomembne odločitve družbe. Popolna nadvlada vsakega tujega družbenika za 20% premoženja, ki je vplačan. Ker so družbeniki samo javne osebe oziroma države to pomeni da druge države diktirajo v manjšinskem deležu na poslovanje družbe!!!!! Zakon je napisan tako, da se ZAVESTNO razprodaja vsa lastnina odkupljena za Drugi tir, vse zgrajena infrastruktura. Evropska sredstva, ki jih bomo dobili kot Slovenija in so nam zato za ostale projekte zmanjšana se podvrže odločilnemu upravljanju manjšinskim tujim solastnikom. Vse to so potrdili poslanci SMC, praktično vsa koalicija in trdijo, da delajo za državo Slovenijo z namenom razvoja, ne povedo pa da delajo namerno za razprodajo Slovenije, kar se vidi iz same sestave poslancev in njihovega porekla. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Posek gozda na Kraški planoti bo po Benečanih prvi uveljavil cesar Miro CERAR!

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom? 3. del od 7. delov V nadaljevanju je naveden 10. člen zakona, ki ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja podpira zato, da zagotavlja KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in da zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. 10. člen (pripravljalna dela) (1) Pripravljalna dela projekta drugi tir obsegajo: - pripravo projektne dokumentacije za izvedbo del; - izvedbo arheoloških izkopavanj; - izvedbo geološko-tehničnih in hidrogeoloških raziskav; - izgradnjo deviacije obstoječe proge v Divači; - izgradnjo dostopnih cest; - izgradnjo predvkopa v Divači in Črnem kalu; - izgradnjo objektov za prečkanje reke Glinščice; - prestavitve komunalnih vodov. (2) Posamezna pripravljalna dela lahko izvede družba še pred sklenitvijo koncesijske pogodbe. Zakon, ki so ga poslanci sprejeli določa specifikacijo gradbenih del, ki so popisana v vsakem projektu. Če to sprejemajo bivši sodniki, potem ni čudno, da ne znajo soditi, ker imajo take neumne omejitve v zakonu. Ta 10.člen je ponavljanje popisa del iz 2.člena. Prof. Pirnat, minister Gašperšič in predsednik vlade Miro Cerar zagotavlja s takim dvojnim zapisom splošno znano ugotovitev, da so naši zakoni prenormirani in zato zanič, ker ne zagotavljajo razvoja. V 2. členu določa zakon po dolgem in počez vsa potrebna dela za izgradnjo tega projekta, v tem členu pa jih dodatno popisuje. Kaj če bodo geološke raziskave zahtevale nova pripravljalna dela, ki niso zapisana v tem 10. členu. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Zakon potrjuje projekt, ki nima izdelanega investicijskega programa in hkrati pri vladi Mira Cerarja dobi gradbeno dovoljenje

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom? 4. del od 7. delov V nadaljevanju je predstavljen 11. člen zakona, ki so ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja sprejeli zato, da so zagotovili KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in hkrati uzakonili krajo 2,2 milijarde EUR. Ne pozabite: med poslanci SMC so sodniki in državni uradniki vseh vrst. 11. člen (finančni inženiring) (1) Finančni inženiring projekta drugi tir obsega zlasti: - pripravo investicijskega programa ter druge investicijske dokumentacije; - pripravo letnih in drugih finančnih načrtov za izvedbo investicije v drugi tir; - izvedbo vseh aktov in dejanj za prenos pravic in dolžnosti v zvezi z nepovratnimi evropskimi sredstvi z Republike Slovenije na družbo, in za pridobitev evropskih sredstev, ki jih lahko pridobi družba kot investitor; - zagotavljanje sredstev za izvedbo vseh potrebnih gradbenih in drugih del za izvedbo investicije, nakup in vgradnjo vse potrebne opreme in vsa druga dela, potrebna za dokončanje in pridobitev vseh potrebnih dovoljenj za začetek obratovanja drugega tira; - pridobitev posojil in drugih oblik zagotavljanja dolžniškega kapitala, vključno s sklenitvijo poslov za njihovo zavarovanje; - redno odplačevanje posojil in drugih obveznosti v zvezi z dolžniškim kapitalom; - druge naloge, potrebne za zagotavljanje sredstev za izvedbo investicije v drugi tir. (2) Investicijski program ter letne in druge finančne načrte za izvedbo investicije v drugi tir sprejme skupščina družbe. Pisec zakona prof. Pirnat, kolega predsednika vlade prof. Cerarja, ki skupaj sodelujeta na inštitutu, ki pripravlja zakone že 25 let za parlament RS si upa napisati, da Zakon potrjuje projekt, ki nima izdelanega investicijskega programa in hkrati pri vladi Mira Cerarja dobi Gradbeno dovoljenje. Kje je vsa pravna stroka, kje je stroka Inženirske zbornice Slovenije??? Seveda jo ni, ker je vpletena v to raboto najslabše vrste!!! Pravniki kolegi, morajo tiho podpirati oba profesorska kolega (Pirnat, Cerar). Kakšna pravna stroka je to!!! Zato slovenski davkoplačevalec ne pozabi, za sistemsko korupcijo je kriva slovenska pravna stroka toliko časa, dokler bo tiho in podpirala take zakone, jih ustvarjala in v parlamenti sprejemala. Da, kriva je in zato je naša država tam kjer je. Nobeden od kolegov pravnikov ne upa javno nastopiti proti taki barabiji!! Inženirska stroka iz področja gradbeništva je skorumpirana od cestnega križa naprej in sedaj se je vključila še v železničarski lobi. Od direktorja Slovenskih železnic, ki tiho prodaja premoženje Slovenskih železnic skupaj s sindikati na železnicah, do predsednika Inženirske zbornice Slovenije, ki je član nadzornega odbora v podjetju 2TDK. Za DRI pa so poskrbeli tako, da je bivši uslužbenec SCT, postal državni sekretar, ki se je umaknil sedanjemu državnemu sekretarju g. Lebnu, tako da se je zaposlil na DRI. TO JE SISTEMSKA KORUPCIJA spoštovani predsednik KPK-ja. Če tega ne vidite, potem pa ste res morali prepričati predsednika Pahorja, da ste bili najboljši kandidat za predsedniško mesto KPK. Država Slovenija bi imela probleme, če bi namesto Vas prišel kdo drug, ker bi lahko še kaj odkril in povedal. PROTI temu Zakonu moramo biti zato, ker se gradi objekt za 3 milijarde brez pripravljenega investicijskega načrta. To je v nasprotju z veljavno zakonodajo. Zakonodajna služba v DZ bi morala zakon ustaviti oziroma uskladiti z obstoječo zakonodajo. Zakonodajna služba zakona ni ustavila zaradi »preljubega kruhka« so pač »kruhkovi«. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Stečaj podjetja 2TDK je programiran vnaprej z vlado g. Cerarja, zato, da bodo druge vlade imele probleme z zakonom.

3.08.2017

Zakaj moramo biti PROTI Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom ? 5. del od 7. delov V nadaljevanju je predstavljen 19.člen, 5. alineja zakona, ki so ga poslanci SMC in Vlada Mira Cerarja sprejeli zato, da zagotovijo KORUPCIJO, NESTROKOVNOST in da zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. III. PRAVNI STATUS IN GRADNJA DRUGEGA TIRA a. Pravni status drugega tira in stavbna pravica 19. člen (status grajenega javnega dobra državnega pomena) (5) odstavek V primeru stečaja družbe ima Republika Slovenija kot koncident izločitveno pravico za objekte in naprave javne železniške infrastrukture, ki sestavljajo drugi 20 tir. O tem, kateri so objekti in naprave iz prejšnjega odstavka, odloči ministrstvo z odločbo v upravnem postopku. Ministrstvo lahko odloči, da objekti in naprave ostanejo del stečajne mase. Pisec zakona prof. Pirnat, kolega predsednika vlade prof. Cerarja, ki skupaj sodelujeta na inštitutu, ki pripravlja zakone že 25 let za parlament RS je sledil predlogu g. Dragonje, da mora Slovenija razprodati svoje imetje za dodatno razdolževanja v primeru stečaja. Tako je lastnina naprej zbrana v podjetju 2TDK, nato pa prenesena v stečajno maso. Stečaj podjetja 2TDK je programiran vnaprej z vlado g. Cerarja, zato, da bodo druge vlade imele probleme z zakonom, ki je koruptiven, nestrokoven in zagotavlja krajo 2,2 milijarde EUR. DEJSTVA SO NASLEDNJA: vrednost investicije za en tir je okoli 1,8 milijarde (po dokumentih podjetja 2 TDK), zbranih sredstev je za 800 milijonov. Razliko v višini 1,0 milijarde vsi odgovorni v podjetju 2TDK spretno skrivajo, poslanci SMC pa dajejo tej raboti legalnost s tem zakonom. Res je, da sta v podjetju 2TDK zaposlena samo dva, enega poznamo g. Dragonja kot kreatorja finančne malverzacije, drugi pa je direktor, se skriva in je nepoznan, je pa odgovoren kot direktor. To pišemo zaradi NPU preiskave, ki bi jo moral NPU že začeti, pa jo ne, ker se bojijo v NPU za službe, saj je SMC s svojimi lovkami ljubkovalen in hkrati neprizanesljiv. Ko pa bo zgrajena dvotirna proga po trasi drugega tira bo vrednost narasla na 3 milijarde, razliko pa bomo plačali davkoplačevalci ali pa se bo razprodaja slovenskega premoženja nadaljevala, tako kot je KARDELJ stari oče g. Šoltesa, prodal slovensko ISTRO od Mirne do Savudrije. Barabija se torej nadaljuje pod krinko preroških besed: Novim ne bomo pustili nič, vse bomo skrili v tujino za naše pristaše, novi pa naj ustvarijo za sebe, če jim bomo kaj pustili. Vlada mira Cerarja in poslanci SMC so samo zadnja epizoda zadnjih ostankov razprodaje slovenskega imetja, slovenske ustvarjalnosti podjetij z delavci, kmeti in uradniki, ki delajo za minimalne plače. Sindikati pa se izmišljujejo igrice dogovarjanja zato, da se kažejo kako delajo. Ne pozabite Zakon želijo uveljaviti zato, da bo podjetje 2TDK šlo zanesljivo v stečaj, svoje pristaše bodo imeli zaposleni v tujini, mi pa bomo delali za odplačilo tako postavljene strukture. Isti pravniki isti ekonomisti so nam govorili o zakonu o NLB kako ga moramo sprejeti, sedaj pa iste barabe uživajo pokojnino, mi pa delamo za njih, ker so bili kratke pameti in brez strokovnosti. Model NLB (odplačevanje vlog) polne plače naših eminentnih strokovnjakov – duhovnih revežev, je vpeljan v Zakon o Drugem tiru na še bolj okruten način. Spomnimo se, ko se bomo odločali. Pravniki in ekonomisti so nam zakuhali NLB in sedanje odplačevanje dolgov, uničenje naše lastnine v drugih državah. Zato jim MORAMO slovenski davkoplačevalci preprečiti novo zapravljanje našega denarja. Že vnaprej se ve, da denarja ni, projekt, ki je preplačan vsaj trikrat. Tako preplačan projekt pa mora biti izveden zaradi norosti predsednika vlade, od oblasti pijanih ministrov, in zaradi plač preplašenih poslancev. DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in ne pozabite tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:

preberi več

Zakaj moramo glasovati proti