Aktualno

Odgovor na članek JP Damijana na njegovem blogu: Ko se stroka spremeni v politično manipuliranje

1.03.2019

Pošiljam moj hiter odziv na blogu Damjana.  https://damijan.org/2019/03/ 01/ko-se-stroka-spremeni-v- politicno-manipuliranje- zavajanje-z-dejstvi-v- duhovnikovi-ovadbi Odgovor avtorjem bloga zamujamo zato, ker so glavni člani strokovne skupine do konca tega tedna na dopustu.Sicer pa naj si avtorji tega prispevka, ki govorijo o zavajanju ogledajo predvsem:Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ. Ko bodo ugotovili skladnost ali neskladnost s 3.členom, 1.alineje in 4. členom, točke 3 ter 4.odstavkom istega člena bodo ugotovili, da prav 4. odstavek določa jasno da so se cilji in ključne predpostavke bistveno spremenili, saj je iz enotirne proge sedaj postal spaček, ki ima enotirno progo z nekimi deli za dvotirno progo, ki pa projektno ni obdelana v celoti. Trditev, da Duhovnik ni svojo varianto z ničemer dokazal, pa je neresnična v celoti, saj obstoja zato okoli 55 dokumentiranih zapisov in za temi zapisi celo načrti, kar je za tehnično diskusijo bistveno bolj pomembno kot posiljevanje s splošnimi teksti. Kako močni so branilci variante I/3, kjer so zapravili že 55 milijonov je dokaz v zadnjem Investicijskem programu, kjer je jasno napisano, da je JASPERS eno leto po naši objavi imel pravico predlagati cenejšo varianto H1 in H2, pa jih je DRI  zavrnil in izbral dražjo varianto. Nesposobnost poglobljene razprave o detajlih predloženega vladnega tira samo dokazuje, kako v ozadju želijo avtorji variante I/3 izsiliti najdražjo varianto na račun slovenskih davkoplačevalcev. Pisanje v javnosti mimo uporabe zakonov in uredb ter nezmožnost argumentirane razprave pa izkazuje neakademskost takih in podobnih prispevkov. Škoda! Pa še dodatek: Posebno opravičilo vsem ki so prebrali ta blog in odgovore.V nestrokovni javnosti je manj poznana Uredba o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ.Dokument je na spletni strani:http://www.pisrs.si/Pis.web/ pregledPredpisa?id=URED3708# Praviloma strokovnjaki ki pripravljajo Investicijske programe na področju javnih financ morajo to uredbo upoštevati, razen če gre za "višje cilja" npr poseben program za zavajanje državljanov s strani oblasti.Posebej je zanimiv iz navedene uredbe 5. člen , 2 in 3 odstavek,  pa 6.člen itd. Razpis PZI projektne dokumentacije na osnovi nedoločene PGD dokumentacije ali bolje razpis PZI dokumentacije, ki vsebuje samo specifično tehnologijo (npr. MBI ali nejasno tehnologijo izdelave tunelov, ki predstavljajo okoli 80% vseh vrednosti, po zamolčanih vseh stroških pa je primerna osnova za prijavo ustreznim organom. Ponovno poudarjam, ker so počitnice in imamo omejen pristop do elektronske pošte so odgovori bolj splošni in ne konkretni. Bomo pa v nadaljevanju naša izhodišča predstavili vsem ustreznim organom zato, ker se stalno prikrivanje dejanskih podatkov, in ne zavajanje kar nam poskušajo avtorji podtakniti, mora v argumentirani razpravi razčistiti.To pa samo zato, ker vemo kako se po občinah trudijo, da izpolnijo vse zahteve iz omenjene uredbe, zraven pa se posvečeni lahko spakujejo na en in tisoč načinov pri njihovih investicijah.   prof. dr. Jože Duhovnik

preberi več

Dr. Jože Duhovnik: pri 2. tiru ni glavni problem maketa, ampak to, da so zamolčali 545 milijonov € stroškov!!

1.03.2019

Povečanje servisnih cevi pri drugem tiru Predstavlja se vodilna mapa Projekta za gradbeno dovoljenje, ki obravnava odseka Divača - Črni kal in Črni kal - Koper. Omenjena razširitev servisnih cevi je ocenjena na 97 mio EUR v investicijskem programu za drugi tir, ki ga je izdelalo podjetje Deloitte Svetovanje. Iz projekta, ki ga je izdelelalo SŽ projektivno podjetje v zasebni lasti je razvidno, da je: 1. Odsek Divača - Črni kal, ocena gradbenih del v vrednosti 450.696.100,00 EUR (povezava na pdf) 2. Odsek Črni kal - Koper, ocena gradbenih del v vrednosti 190.960.444,00 EUR (povezava na pdf) Skupaj je vrednost del po projektih iz februarja 2018 samo za razširitev servisnih cevi, ter potrebnih del za pripravo objektov na celotni trasi ocenjena na 641.656.544,00 EUR. Ugotavlja se, da je razlika med Projektom za gradbeno dovoljenje z oceno stroškov in predvidenimi sredstvi za isti program dela razlila v višini 544.656.544,00 mio EUR. Torej je prevdidena investicijska vrednost iz programa za okroglo 545 mio EUR premajhna. Vse podatke je predstavil DRI izvajalcu investicijskega programa to je porjetju Deloitte Svetovanje d.o.o.. Javnosti predstavljeni investicijski program je pregledala uprava 2 TDK in ga podala Nadzornemu svetu 2 TDK v potrditev. Ministrstvo je potrjeni Investicijski program predlagalo v potrditev Vladi RS, ki ga je sprejela. PSCN (Projektni svet za civilni nadzor) je ugotovil, da je tako predloženi Investicijski program nekonsistenten, pomanjkliv in operira z nekaterimi nepreverjenimi podatki. Kdo je sedaj tisti, ki mora vsem, ki so sodelovali v tej verigi jasno povedati, da so zaradi vseh vpletenih v postopku zavestno opustili dolžna ravnanja in kršili načelo gospodarnosti in učinkovitosti. Vsi, ki poznate gradbeno zakonodajo in se dnevno trudite na različnih projektih in ko pregledate vse priložene dokumente lahko ugotovite da gre za neresnično prikazovanje končne vrednosti projekta in ne potrebujete nobene maketa, kaj še ponovna zavajanja javnih uslužbencev o transparentnosti projekta. Ker gre za našo stran niti ni treba nobenega podpisa. Samo prilepite  pri točki 1 in 2. Naslednjič bomo nadaljevali z investicijskim vzdrževanjem okoli 250 mio EUR, pa tako še naprej. Če Vas slučajno pokličejo iz policije na razgovor mi sporočita pa greva skupaj. Lep pozdrav prof. dr. Jože Duhovnik PS: ko sem gledal današnjo oddajo, sem imel občutek, da so za pultom bebci ali pa so igralci, ki bebasto vlogo težko odigrajo. Slika današnje tarče bi bila odlična podlaga. Preko cele slike pa:Igralci, ki slabo igrajo nedolžneže.  Ukvarjajo se s sendviči, maketami, zadaj pa nas posiljujejo z 1,5 do 2,0 milijardnim projektom, ki naj bi bil za razvoj ..... zadnjih bedarij in nesmislov. Podpirajo pa vse projekte gradbene mafije od projektantov do betonarjev. 

preberi več

Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi Investicijskega programa za projekt Drugi tir in predlog pregona.

26.02.2019

Spoštovani, ob zasedanju Komisije za Nadzor Javnih Financ je poslanec g.  Moederndorfer po predstavitvi stališč CI in strokovne javnosti v javnem diskurzu predstavil zanimivo idejo rekoč (navajam po spominu): "v kolikor imate toliko pripomb in vidite elemente gospodarskega kriminala prijavite po vašem mnenju taka kriminalna dejanja ustreznim organom". Ob nastopu nove vlade se je pojavila možnost odkrivanja pomembnih  dokumentov, ki dokazujejo, da se je projekt Drugi tir odvijal po sistematičnem vzorcu zavajanja slovenske javnosti po principu kriminalne združbe, ki je z dopolnjevanjem dokumentacije prikrivala pravo vrednost  investicije, pri tem po po osnovnem programu zbrala dovolj sredstev, ki bi v delovanju družbe 2 TDK zagotovila neomejeno in prikrito trošenje skozi daljše obdobje. Pri zbiranju sredstev je namerno zmanjševala konkurenčnost Luke Koper stroške prevoza preko Slovenije tako, da je premomerne stroške naprtila Luki Koper in za presotale stroške prevoza preko Slovenije pa Slovenskim železnicam (beri slovenskim davkoplačevalcem !!). Vsa tako zbrana sredstva pa namenila za navidezno poslovanje družbe 2TDK in njihove zaposlene, ki bi ta sredstva sistematično črpala v visokimi plačami, podobno kot pri DRI. Ker se je do sedaj tak model odlično obnesel, je omenjena kriminalna združba želela isti model zagotoviti pri projektu Drugi tir, ki ga v prilogah v detajle pojasnjujemo. Prosimo Vas, da prijavo opštevate kot prednostno, predložene dokumente ali sklicevanje na njih (javno dostopni!!!) pa preučite tako, da boste sami uvideli način delovanja obravnavane kriminalne združbe od leta 2014 naprej. V kolikor boste potrebovali podrobnejšo razlago se lahko obrnete na strokovno komisijo, ki ima posamezne specialiste za določena področja, ki so obravnavana v tem projektu. S spoštovanjem,  prof. Jože Duhovnik Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi Investicijskega programa za projekt Drugi tir in predlog pregona. Na pobudo poslanca g. Janija Möderndorferja, člana Odbora DZ za nadzor javnih financ, prijavljam sum kaznivega dejanja velike goljufije, lažnega predstavljanja in zavajanja javnosti z veliko premoženjsko škodo in oškodovanjem javnih financ ter davkoplačevalskega denarja po 1., 2. in 4. odstavku 217. členu Kazenskega Zakonika (KZ), svoj predlog pa podajam v skladu s 5. odstavkom 217. člena KZ in zahtevamo, da se prične uradni pregon oziroma zadevna policijska preiskava. 217. člen KZ definira goljufijo in osebe kot goljufe takrat, kadar: (1) Kdor z namenom, da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let. (2) Če je storilec z dejanjem iz prejšnjega odstavka povzročil veliko premoženjsko škodo, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let. (3) Če je z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročena majhna premoženjska škoda in je šlo storilcu za to, da pridobi majhno premoženjsko korist, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta. (4) Kdor z namenom, da bi drugega oškodoval spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta. (5) Pregon za dejanje iz tretjega in četrtega odstavka tega člena se začne na predlog. Obrazložitev: Investicijski program za gradnjo Drugega tira železniške proge Divača Koper (Drugi tir) vsebuje dokaze o vseh vidikih goljufije navedenih v uvodu tega predloga. IP je javnosti po zaslugi ministrice Alenke Bratušek na voljo na spletnem naslovu: (http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov.si/pageuploads/Investicijski_program_Koncno_porocilo.pdf). V nadaljevanju navajamo ogrodje velike goljufije in verbalnega manevriranja udeležencev v javnosti. IP je izdelan tako, da ne upošteva vseh dejanskih investicijskih stroškov in zato lahko trdimo da gre za sistematično zavajanje, prikrivanje dejanskih okoliščin s strani večih subjektov: 2TDK d.o.o. (vključno z člani Nadzornega odbora – vsi člani, še posebej, če gre za člane, ki imajo javno pooblastilo), Vodstva DRI (skupaj z vodjem projekta g. Bojanom Cerkovnikom), Vodstva DRSI (vključno z vodjem projekta pred oddajo na DRSI, bivšim državnim sekretarjem na MzI - g. Juretom Lebnom, ministrom na MzI dr. Petrom Gašperšičem) in posredno njim podrejenim, ki so bili vključeni v izvajanje projekta Drugi tir ter sedanjo Državno sekretarko Nino Mauhler, ki je v javnosti dokazano (glej sejo Odbora z dne 20.2.2019) izjavila, da so podatki iz IP verodostojni. Udeleženci v postopku projektiranja, vključno z direktorjem in odgovornim projektantom g. Edmundom Škrbcem ter sodelavci pa so opustili dolžna strokovna ravnanja, da bi opozorili predstavnike politike, da se v projektiranje ne morejo spustiti in bi zato delo odklonili. Bistvena napaka projektantov je v tem, da so v svetu poznane varnostne rešitve s sredinsko ubežno cevjo pri dveh predorih za vlak na levi in desni strani zagotavljajo pri vseh predorih daljših od 5 km (izjemoma od 2 km) minimalne pogoje varnosti. Iz prej omenjenih institucij in vseh zunanjih sodelujočih na področju PR služb pa zato, ker so imeli dovolj informacij in opozoril ter so s postopki zavajanja in strokovnimi podlagami pripomogle k sistematičnemu zavajanju ter s tem naklepnim dejanjem sodelovali pri delu omenjene kriminalne družba zato, da si prisvoji osebno korist in v korist politične organizacije. Pri teh dejanjih in pri pripravah investicijskega programa pa je ga. Nina Mauhler zavestno odstopila od utečenih postopkov za pripravo elementov IP tako, da pri izdelavi IP ni upoštevala Programa razvoja železnic 1996 leta kjer ni bila ni bila narejena presoja vplivov na okolje in tudi ne finančna analiza možnosti. "Umestitev v prostor" je bila narejena brez primerjave variant, poleg tega so bili za samovoljno in brez utemeljitve izbrane za gorsko progo za tovorni promet neustrezna izhodišča vzpon < 1,7% in hitrost 160 km/h ter ohranitev vleke na 3kV DC. S to samovoljno in neutemeljeno določitvijo mejnih vrednosti je kršeno načelo gospodarnosti in učinkovitosti. Neutemeljeno določitev mejnih vrednosti je kršitev finančnih regulativ EU, kakor tudi Zakona o javnih financah ter UEM (pridobiti vse listine, ki so bile izvedene za postopek UEM). V kolikor ni listin je potrebno odgovorne za pripravo dokumentacije vključiti v seznam članov združbe. Pri tem kaznivem dejanju je kot strokovna služba aktivno sodelovala družba Deloitte Svetovanje d.o.o. po treh predstavnikih g. Luka Vesnaver, Matija Bitenc in Sašo Bunc. Ker je opustila dolžna strokovna ravnanja zato, da je po oddaji naročila pri prikazovanju parametrov investicijskega vlaganja opustila knjigovodske standarde in s prikrivanjem elementov investicije je dokazano sodelovala pri prikrivanju resničnih podatkov ter pomagala kriminalni združba tako, da je bila prikrita prava vrednost projekta vnaprej ter s tem povzročila 1,5 do 2,0 milijarde škode državi Sloveniji. Družba Deloitte Svetovanje d.o.o. je sicer s takimi dejanji državi Sloveniji že povzročila večjo škodo v višini 350 mio EUR na projektu TEŠ 6 tako, da je v končni investicijski vrednosti skrila 350 mio EUR, ki so bila kasneje odkrita in za enak znesek toži država Slovenija družbo General Electric lastnica Astroma (Francija) pred mednarodnim sodiščem na Dunaju. Ker je to ponovitveni poskus uveljavljanja modela zavajanja in ker gre za velike zneske, bi proti taki družbi moral potekati poseben kazenski postopek in ugotoviti, koliko je odgovorna njena »mati« Deloitte&Touch za dejanja hčere v državi Sloveniji. Poleg osnovnega gradiva pošiljamo še analizo potez in ukrepov omenjen kriminalne družbe, ki je bila izvedena in javno predstavljena na Komisiji za Nadzor javnih financ z dne 20.2.2019 v DZ . Ta analiza je priložena prijavi. Poleg te analize predlagamo, da se pridobi tudi zapisnik oziroma avdio-vizuelni zapis omenjen komisije, kjer bo vidno, na številna jasna vprašanje poslancev in predsednika komisije, ako je nekaj predstavnikov omenjene združbe vede in jasno govorilo neresnice ter s tem zavestno prikrivalo dejansko stanje Z namenom, da odgovorno ministrstvo pripravi dokument investicijskega programa, je bil IP predstavljen javnosti. Ugotavljamo, da je osnovan na neresničnih podatkih in ne upošteva dejanskih investicijskih vlaganj tako v projekt izgradnje enojnega tira, predvsem pa da zavaja slovensko javnost in sedanjo vlado. Zato je potrebno opraviti temeljito preiskavo, ki naj pokaže, da so z namernim zavajanjem in neresničnim predstavljanjem dokumentov vseskozi od leta 2015 naprej zavajali takratno vlado in predvsem sedanjo vlado. Predstavljen IP nima celovitega pregleda vseh sredstev, niti nima ocene o dejanskih vlaganjih in nima zaključenega vseh virov financiranja. Zaradi tega so vsaka opravila, vključno s pripravljalnimi deli zakonsko neupravičena in predstavljajo grob poseg v načela legalnosti. Pri pregledu vseh dokumentov in po zbranih kazalcih bomo dokazali, da so imenovani z izkrivljenimi podatki želeli povzročiti veliko gospodarsko škodo, po grobi oceni od 1,5 milijarde do 2,0 milijarde. Zaradi tega je potrebno preiskavo izpeljati na način in kot vzorčen primer, kako se ne sme politično oblast izkoristiti za nelegalna dejanja. Za detajlno preiskavo je potrebno vključiti strokovnjaka za pripravo investicijskih načrtov ali kar samo Računsko sodišče, pri čemer predlagamo, da zaradi konflikta interesov nobeden od znanih strokovnjakov za pripravo investicijske dokumentacije, ki je bil kakorkoli neposredno ali posredno (kot soavtor ali svetovalec) pri kateremkoli dokumentu za finančno ministrstvo, ministrstvo za infrastrukturo, Slovenske železnice ali Luko Koper, ne sme biti vključen v pripravo ekspertnega mnenja. Na osnovi predstavljenih dejanskih stroškov celotne investicije lahko ugotovimo, da je predstavljena cena v javnosti namerno hudo zavajanje s strani DRI, ki vseskozi pripravlja podatke z namernim povzročanjem velike gospodarske škode. Torej gre za namerno izkrivljanje posameznih vhodnih podatkov za namenom prisvojiti si večji delež sredstev za nadzor, ki naj bi ga opravljal. Zaradi tega se pri DRI pojavljajo viški sredstev, ki jih kljub posebnemu položaju kot državni inženir ne bi smel prelivati v previsoke plače. Zato bi morala oba, preiskovalni organ kot tudi revizija Računskega sodišča jasno pokazati na nevzdržne razmere na trgu projektiranja in nadzora v Sloveniji. V nadaljevanju bodo v tabeli predstavljeni javni podatki, iz katerih je razvidna razsežnost združenega goljufivega podviga: (1) IP: razvidni in predstavljeni so izseki, kjer so vidni podatki o dokazu izvirnika in potrjeni z kopijo scana v tej prijavi ali v prilogah. (naslovna stran Priloga 1) (2) Projekt PGD za razširitev servisnih cevi odsek Divača – Črni kal (3) Projekt PGD za razširitev servisnih cevi za odsek Črni kal – Koper (4) Omejitev odgovornosti s strani izvajalca Deloitte Svetovanje d.o.o. (Priloga 2) Predstavljena je tabela pravih vrednosti investicijskega vložka v izgradnjo projekta Drugi tir, ki morajo upoštevati dosedanja vlaganja v projekt, vrednost del za enotirno povezavo Divača – Koper, vrednost del za povečanje profila servisne cevi, izgradnjo vseh objektov za doseganje dvotirnosti po trasi I/3 in investicijsko vzdrževanje obstoječe proge. Šele na osnovi celovite predstavitve vseh zgrajenih objektov za kompletiranje investicije je Investicijski program celovit in zagotavlja odločevalcem, to je Vladi RS in poslancem DZ celovito predstavo o vseh obveznostih tako države kot samega podjetja 2 TDK, ki je bilo ustanovljeno za ta namen. Seznam odgovornih projektantov in podjetij , ki so pripravili projekt za razširitev servisnih cevi Posebna priloga: poročilo strokovne skupine za KNJF – dne 20.2.2019. Avdio-video zapis seje KNJF z dne 20.2.2019 Nadaljnji dokumenti so v rubriki priponke takoj v nadaljevanju.  vir slik: arhiv spletne strani referendumdrugitir.si in wikipedia

preberi več

Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države Slovenije kot povsem navaden državljan majhne države z velikim problemom!

9.02.2019

Spoštovani poslanke in poslanci parlamenta EU, poslanci vseh barv, vseh strank, vseh držav in vseh prepričanj! Oglašam se vam iz države Slovenije kot povsem navaden državljan majhne države z velikim problemom. Oglašam se zato, ker se v moji domovini, Sloveniji, dogajajo za civilizirano in demokratično družbo povsem nesprejemljive stvari. In pa zato, ker se na domačem pragu v Sloveniji večina kritik in predlogov konča po formuli »psi lajajo, karavana gre dalje«. Motiv za to pismo pa ste mi dali vi, evropski poslanci sami. Pred kratkim ste v parlamentu EU sprožili postopek 7. člen proti Madžarski, danes vas pozivam – predvsem pa prosim za to zelene stranke, ki zagovarjate varstvo narave –, da sprožite 7. člen proti državi Sloveniji. Kajti slovenska »demokracija« je samo navidezna, tako rekoč papirnata. Varstvo narave in varstvo človekovih pravic pa so v Sloveniji fasada na papirju, fraza, za katero se skrivajo prav nasprotna dogajanja: poteka uničevanje narave in kršenje človekovih pravic. Neposredni povod za moj poziv je sledeč: V Sloveniji  se  v  letu 2019  pripravlja ekološki ZLOČIN velikega formata. To je vladni drugi tir Koper–Divača, ki bo nepovratno poškodoval zelo pomemben del narave, ki je zaščitena kot naravni spomenik prve kategorije. Z njim bo čudovita alpska dežela pod Triglavom na stiku Krasa z Jadranskim morjem  izgubila svoje bistvo in Slovenija bo za vedno in nepovratno prikrajšana za najdražje, kar ima – naravni biser svetovnega pomena. Žal se to dogaja pred očmi vse slovenske in evropske javnosti. Oblastniška samovolja in usodna domišljavost vlade sta namreč presegli vse meje – od oblasti pijani oblastniki so namreč tako predrzni, da se požvižgajo na evropske okoljske direktive in si upajo brez pomisleka grobo pregaziti najstrožje zaščitena območja Nature 2000 in rezervat redkih evropsko zaščitenih habitatov. Obenem pa arogantno, v resnici pa strahopetno, zavračajo vsak dialog o alternativni rešitvi, ki se temu problemu izogne. Aktualna slovenska vlada, enako kot njena predhodnica iz leta 2014, zavaja ne le lastne državljane, pač pa tudi institucije EU, predvsem pa EVROPSKO KOMISIJO (EK), ki je zelo naivno in skrajno površno, brez preverjanja resničnega stanja na terenu, zavrnila mojo pritožbo na komisariat za okolje, katere stališče je celo na referendumu zmagalo. EK se postavlja namreč na zelo neodgovorno, nojevsko stališče, češ da je, s tem ko je Slovenijo že opozarjala na podobne probleme, z njene strani storjeno dovolj – in problema ni. Pri tem pa EK velikodušno spregleda vse kršitve postopkov umeščanja v prostor. Vladni projekt drugi tir namreč nima osnovnih sestavin – obveznega dokumenta CPVO, to je celovite presoje vplivov na okolje, vključno z oceno alternativnih rešitev. Nadalje vlada ignorira EMO, enotno metodologijo za gradnjo objektov, in s tem tolerira številne nezakonitosti, ki z navideznimi prilagoditvami frizirajo slovensko okoljsko zakonodajo, da bi jo na zunaj prilagodila evropskim normam. Na drugi strani pa vlada z darili lokalnim veljakom z več sto tisoč evri podkupuje občine za izdajanje soglasij, ki zgolj navidezno ustrezajo varstvu okolja. Nadzorne institucije pa ob kršitvah ne ukrepajo. Vse to je znano, a nič se ne spremeni, ker v Sloveniji praktično ni nadzora. Z ekonomskega vidika pa vlada v tem projektu izkazuje fiktivno rentabilnost, temelječo na monopolu državnega podjetja 2TDK, ki bo s povečanimi dosedanjimi in novimi dajatvami na cestnino, pretovornino, doseglivost in uporabnino zagotavljal pozitivno poslovanje. Vladni projekt drugi tir po tej trasi ni samo okoljsko škodljiv, ampak je s koncentracijo treh viaduktov v isti vertikali tudi varnostno tvegan. Bistvo tega projekta pa je uzakonjena korupcija na dolgi rok – prečrpavanje davkoplačevalskega denarja v podjetje 2TDK in iz njega v žepe vladajoče strankarske elite in novih gradbenih baronov. In to ne za eno leto, pač pa dolgoročno – za 45 let. Spoštovani poslanke in poslanci, ne smemo dovoliti, da nam pred našimi očmi uničujejo deželo pod Alpami, raj pod Triglavom in ogrožajo zaščitene naravne bisere svetovnega in evropskega pomena in povrh za to še zapravljajo naše in evropske milijarde. Zato se vam zdaj oglašam in vas pozivam: Uporabite svoj vpliv, za skupno dobro, da ustavimo ta koruptivni in okolju škodljivi projekt. V Evropo smo Slovenci vstopili z referendumom v upanju, da bo EU ščitila vrednote, zaradi katerih je bila ustanovljena. Pričakovali smo Evropo narodov in Evropo državljanov, ki jih povezuje skupna skrb za naravo in varstvo človekovih pravic. A le malo od tega se uresničuje, zato je skrajni čas za ukrepanje. Poziv utemeljujem z besedami gospe Judith Sargentini, vplivne in zelo aktivne poslanke zelenih v evropskem parlamentu, septembra 2018 avtorice obtožbe 7. člen prot Madžarski, ko pravi: »Boste dovolili, da vlada brez posledic krši vrednote, na katerih je zgrajena EU? Ali boste omogočili, da so vrednote kaj več kot besede na kosu papirja?« Varovanje narave in okoljske direktive EU pa niso samo vrednote, so obveza. Zato od parlamenta EU, predvsem pa od poslancev zelenih, pričakujem iniciativo v tej smeri. Kajti od narisanega kruha se ne da živeti in uničene narave se ne da obnoviti, enako kot ni mogoče poravnati škode žrtvam kršenja človekovih pravic. Sedanja Slovenija je vzorčni primer masovnih nezakonitosti, ki žal sredi Evrope ostajajo neopažene. Moje navedbe so le vrh ledene gore, pod katero se skriva ogromno število kršitev pravic – tako nad mrtvo in živo naravo kot nad ljudmi, posamezniki. Nad vsem tem pa triumfira invalidno slovensko sodstvo, ki ne zmore izhoda iz labirinta nedokončane tranzicije in korupcije. Korupcija sega od vrha države do lokalnih skupnosti. Predpisi in celo sodne odločbe se za bagatelno ceno izigravajo skoraj na vsakem koraku. Spoštovani poslanke in poslanci! Upam, da boste alarmantno stanje v Sloveniji vzeli skrajno resno in temu primerno sprožili 7. člen proti Sloveniji ter uvedli postopke, ki so na voljo. Kot sankcijo proti Sloveniji predlagam suspenz vseh evropskih sredstev in posojil (EIB in EBRD ter jamstva Junckerjevega sklada in sredstev kohezije) ter vrnitev že porabljenega denarja za ta projekt. Gre za projekt, ki ne dosega minimalnih evropskih standardov zaščite okolja, zato je treba projekt finančno onemogočiti. To bi sicer morala storiti že EVROPSKA KOMISIJA, ki pa je pri vprašanju spoštovanja okoljskih pravil očitno povsem odpovedala. Še več: EK očitno ne spoštuje svojih lastnih direktiv. Ker tega ni storila, sem zadevo že prijavil ombudsmanki EU gospe Emily O'Reilly. Slovenski izum in svetovni unikum v tem projektu pa je tako imenovano JAVNO-JAVNO PARTNERSTVO, ko država (vlada) za 471.000 evrov podkupi lokalno skupnost (občino), tako da ta spremeni odlok o zaščiti edinstvenega naravnega spomenika in s tem odpre pot za brezobziren poseg v naravno dediščino. Sicer pa je to le eden številnih primerov koruptivnega ravnanja, ki ni posamično, pač pa je v Sloveniji množičen, sistemski pojav. Slovenija v letu 2019 je prav takšna, kar pravi gospa Judth Sargentini, in kar vsebuje obtožba 7. člen proti Madžarski, z dodatnim poudarkom, da gre za varstvo narave in sistematično izigravanje evropskih direktiv ter okoljske zakonodaje in predpisov. Zato za gospo Judith Sargentini ponavljam: ali boste omogočili, da vrednote ne bodo zgolj besede na kosu papirja! Zdravilo proti takemu pojavu pa je samo eno: evropski poslanke in poslanci, bodite varuhi ljudi, ne zaščitniki elit, ki jim (nam) vladajo. Uporabite enake vatle za vse države in za vse ljudi! Na kocu odgovarjam še na vprašanje, zakaj se ne obrnem na svoje poslance v EU? Odgovor je preprost: moji poslanci, ne glede na politično barvo, niso moji, ker sem prepričan, da bodo problem zanikali in bodo raje ščitili državo namesto državljanov, ki naj bi jih predstavljali. Zato vas poslanke in poslance na koncu pozivam: bodite predstavniki ljudstva, ne strankarskih oligarhij, ki so vas kandidirale in vam omogočile izvolitev. Ne bodite njihovi služabniki, saj vas niso izvolili oni, izvolili so vas ljudje. Spoštovani, čas je za pogum, ki bo utrl pot za razum! Kajti država, v kateri so kriminalci in barabe bolj glasni od poštenih ljudi, je izgubljena! Naj ne bo Evropski parlament glas prvih, ampak drugih – ljudi in narave, ki smo jo dobili v dar za ohranjanje, ne za uničenje. Ljubljana, 8. 2. 2019 Vili Kovačič, državljan K. Pripis: Ta poziv pošiljam: 1. vsem poslankam in poslancem EU, 2. predsedniku EIB g. Wernerju Hoyerju, 3. evropski ombudsmanki gospe Emily O'Reilly, 4. predsedniku deželne vlade Furlanije Julijske krajine g. Massimilianu Fedrigi, ki je ob problemu, ki ga izpostavljam, kot dežela enako prizadeta kot Slovenija.

preberi več

Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - Divača

Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju Hoyerju

TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na kvadrat! Ministran Židan in Omerzel sta PODKUPILA OBČINO!

Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje civilne javnost (2.tir). RTVSLO dela proti svojim gledalcem in poslušalcem!

ODPRTO PISMO USTAVNEMU SODIŠČU - DOPOLNITEV VLOGE

POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV PREISKOVALNE KOMISIJE za 2 TIR

Objavljamo osnutek koalicijske pogodbe (z dne 27.07.) med Levico in ostalimi petimi strank iz levega pola

ZBORNIK 2. TIR - interdisciplinarni problemi in predlogi rešitev pri gradnji dvotirne železniške proge Koper - Divača

Aktualno

pred 12 minutami
ZAKAJ VSE INSTITUCIJE MOLČIJO
Spoštovani predsednik sodnega sveta, sodnik gospod Erik Kerševan !(javni poziv: pameti je zmanjkalo, ...
(0)
Mar 01, 2019
Odgovor na članek JP Damijana na njegovem blogu: ...
Pošiljam moj hiter odziv na blogu Damjana. https://damijan.org/2019/03/ 01/ko-se-stroka-spremeni-v- ...
(0)
Mar 01, 2019
Dr. Jože Duhovnik: pri 2. tiru ni glavni problem ...
Povečanje servisnih cevi pri drugem tiruPredstavlja se vodilna mapa Projekta za gradbeno dovoljenje, ki obravnava ...
(6)
Feb 26, 2019
Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi ...
Spoštovani,ob zasedanju Komisije za Nadzor Javnih Financ je poslanec g.  Moederndorfer po predstavitvi ...
(0)
Feb 09, 2019
Pismo poslanecem EU. Oglašam se vam iz države ...
Spoštovani poslanke in poslanci parlamenta EU, poslanci vseh barv, vseh strank, vseh držav in vseh ...
(0)
Feb 05, 2019
Odgovor EIB - Projekt železniške proge Koper - ...
Spoštovani gospod Kovačič!Hvalaza vaše pismo z dne 31. decembra 2018, ki ste ga naslovili na Wernerja ...
(0)
Feb 05, 2019
Pismo predsedniku banke EIB, gospodu Wernerju ...
Spoštovani gospod predsednik EIB ! Apeliram(o) na Vas in vodstvo EIB: ustavite financiranje vladnega projekta 2 ...
(0)
Feb 04, 2019
TO JE ZELO POMEMBNA OBJAVA – korupcija na ...
Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. ...
(1)
Oct 04, 2018
Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje ...
Spoštovani! Berem https://www.24ur.com/novice/ slovenija/alenka-bratusek-naj- ...
(1)
Sep 24, 2018
ODPRTO PISMO USTAVNEMU SODIŠČU - DOPOLNITEV ...
Odprto pismo Ustavnemu sodiščuDopolnitev vloge št. Up-1072/18-8 ob sklepu US z dne ...
(0)
Aug 19, 2018
POZIV VSEM POSLANCEM D Z za USTANOVITEV ...
POZIV VSEM POSLANCEM USTANOVITE PARLAMENTARNO PREISKOVALNO KOMISIJO O ODGOVORNOSTI ZA NAČRTOVANO KORUPTIVNOST PROJEKTA ...
(0)
Jul 31, 2018
Objavljamo osnutek koalicijske pogodbe (z dne ...
V pdf dokumentu objavljamo osnutek kolacijske pogodbe med Levico in osalimi petimi strankami iz levega političnega pola ...
(0)