Vladni projekt pomeni  nov železniški enojni tir z 20,5 km predorov, z mostovi in viadukti, na geološko neraziskanem kraškem terenu, le za vožnjo navzgor, ki bo zgrajen šele leta 2026 (za 1,4 mrd €), že obstoječi zastarel tir s problemi (požari, hrup in nevarnost onesnaženja podtalnice) ostaja za vožnjo navzdol do leta 2033, če bi enojnemu tiru dodali drugega! 

GLASUJMO PROTI!

Državljani - DavkoPlačevalciSeNeDamo podpiramo sodobno dvotirno(!) železniško progo, ki bo zgrajena hitro in bo odpravila probleme stare proge. Najcenejša taka alternativa je projekt strokovne skupine (dr. Duhovnik) le za 800 mio €, dvojni tir do leta 2022, torej 4 leta prej kot vladin enojni tir. S prihrankom bo posodobljena železnica do Šentilja! Na znanem terenu bo posodobljenemu že obstoječemu tiru dodan nov - drugi tir, probleme (hrup, požari ...) pa odpravlja 4,1 km dolg predor s posodobljeno vleko kompozicije.

Pojdimo na volišča in glasujmo (obkrožimo) PROTI !

ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI: