Članek

Zakaj moramo glasovati PROTI

Zakaj MORAMO biti na referendumu PROTI uveljavitvi Zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z Drugim tirom?

Sistematično bomo objavljali barabijo, ki je vgrajena Zakon o izgradnji drugega tira na tem mestu v poduk vsem državljanom

Objavljeno Aug 03, 2017

Zakon v posameznih členih zagotavlja popolno neskladje z drugo zakonodajo v Sloveniji in v Evropi, zato jih bomo na tej spletni strani citirali po posameznih odsekih za vsakega državljana. Na ta način bomo zagotovili, da so postavljena vprašanja stranke SMC od članov do predsednika vlade zavestno zavajanje javnosti z namenim da zagotovi nadaljevanje mednarodne korupcije. Trditve in navidezna opravičevanja, ki jih stalno ponavljajo predsednik vlade, minister za infrastrukturo, stranka SMC in vsi njeni podporniki so objavljena z namenom zavajanja, legalne korupcije in zagotavljanja nelegalnosti pod krinko pravne države. Trdimo, da predsednik vlade, minister in državni sekretar zavestno zavajata slovensko javnost s trditvijo da: Drugi tir zagotavlja nadaljnji razvoj Luke Koper in da če ne bo zgrajen po njihovem vladnem predlogu Slovenija izgublja pomembno prednost v razvoju v razvoju infrastrukture. Na ta način demagoško, nestrokovno želita vplivati na državljane, davkoplačevalce, kako se ta vlada trudi za razvoj in to za 27 km odseka Koper – Divača.

Resnica pa je ta, da ta vlada lahko samo proslavlja prave inženirske dosežke po 160 letih (pomembna obletnica!!! za naš denar jedače in pijače preko SŽ) obuja kot spomin na zgodovino (BOROVNICA 2017).

Resnica o strateških razmišljanjih stranke SMC in njene vlade pa je ta, da SMC in vlada nista sposobni uveljaviti najnovejših inženirskih in smelih rešitev, ker so člani SMC nesposobni razumeti inženirski razvoj, kaj šele da bi ga uveljavila.

Njena uprava (SMC) na SŽ ni sposobna povečati hitrost na preostalem delu proge do Šentilja in Hodoša, istočasno pa vneto zagotavlja, kako je drugi tir ključen. Minister in direktor železnic želita zamenjati vodstvo Luke Koper preko SDH, sama pa nista sposobna zagotoviti dovolj elektrike proti Madžarski na novo zgrajeni progi ter zgraditi dvotirno progo proti Šentilju. Drugi tir so projektirali projektanti, ki niso sposobni projektirati elektrifikacije za progo Pragersko- Hodoš tako, da se vozi več kot en vlak istočasno, prav tako ne znajo zgraditi nazaj dvotirno progo Maribor Šentilj! Vlada Mira Cerarja in poslanci SMC podpirajo take projektante, ki niti osnov železniške logistike ne poznajo kaj šele, da bi jo načrtovali.

Vlada RS, predvsem pa SMC stranka želi državljane RS zavesti načrtno in z mediji ustvariti vtis skrbnega gospodarja, da nam ponuja 20 let star projekt, ki ga je »prežvekovala« tri leta, da sedaj v obupnem krču zadnjega leta mandata kričeče oznanja, češ: Mi smo za razvoj in železniško povezavo med Koprom in Divačo.

Na vse javne nastope vlade Mira Cerarja in poslancev SMC odgovarjamo:

Državljani smo za sodobno železniško povezavo med Koprom in Divačo in zato smo zahtevali referendum, da zgradimo dvotirno progo med Koprom in Divačo:

HITREJE, (do leta 2022 in ne do leta 2026),

CENEJE, (ne za 3 milijarde, ampak za 800 milijonov EUR),

ZAKONITO, (brez pridiha mednarodne korupcije in novega odlivanja denarja v tujino)

TRANSPARENTNO, (vsi koraki morajo biti javni in v konkurenci najboljše rešitve)

STROKOVNO, (uporaba zadnjih strokovnih spoznanj za regeneracijo energije namesto klasičnega zaviranja in netenja požarov).

POUDARJAMO, da mora biti DVOTIRNA PROGA ZGRAJENA leta 2022 in ne leta 2033, kakor želi stranka SMC prodati nestrokoven in star projekt slovenskemu narodu v pogubo.

Sistematično bomo objavljali barabijo, ki je vgrajena Zakon o izgradnji drugega tira na tem mestu v poduk vsem državljanom zato, da bodo videli, da:

- Referendum ni vprašanje za ali proti zakonu ampak je

- predvsem za ali proti KORUPCIJI, NESTROKOVNOSTI (tudi pravnemu zavajanju) in USTVARJANJU POGOJEV ZA NOVO BANČNO LUKNJO.

Trditev, da zakon omogoča plačilo izgradnje s strani uporabnikov in ne davkoplačevalcev je POPOLNA LAŽ.

G.DRAGONJA je izračunal, da se zbere po tem zakonu samo 1,8 milijarde in ne za 3 milijarde, kolikor dejansko stane dvotirna proga po projektu Drugi tir.

G. LEBEN zavestno zavaja, ko pravi, da končne vrednosti ne more povedati, ker ve, da bo moral razliko 1,2 milijarde, plačati slovenski davkoplačevalec.

Oba podatka sta bila predstavljena v Državnem zboru in dokazujeta, kako vladne službe za PR lažejo, zavajajo in prevarantsko ter selekcionirano obveščajo nas državljane slovenske davkoplačevalce.

DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali

PROTI zakonu in tudi PROTI VLADI.

DOST 'MAMO

Vsi članki na temo ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI: