Članek

Kmalu bomo nagi vsi

Poslanec, ki je ukradel sendvič - Darij Krajčič naj bo minister za okolje!

Marjanu Šarcu in Alenki Bratušek svetujem, da se poslovita od silnega navdušenja in VOLUNTARIZMA s katerim je vlada potrdila I P – to goljufijo velikega formata.

Objavljeno Mar 01, 2019

O vladnem drugem tiru se na koncu ne bo odločalo samo v Sloveniji. Treba bo soglasje Italije in treba bo dobiti posojilo v EIB, pa tudi poroštvo zanj. V Luksemburgu se jim počasi svita koliko je ura v Sloveniji. Nad EIB banko in vsemi EU institucijami (tudi nad Evropsko komisijo in Junckerjevim skladom) pa bdi še EU Ombudsmanka in Sodišče Evropske unije v Luksemburgu. In ne nazadnje slovensko Ustavno sodišče in Računsko sodišče.

Marjanu Šarcu in Alenki Bratušek svetujem, da se poslovita od silnega navdušenja in VOLUNTARIZMA s katerim je vlada potrdila I P – to goljufijo velikega formata. Počasi pa bo tudi narod spregledal. Nobena skrivnost ni več, da obstoja povsem in hitreje izvedljiva ALTERNATIVNA varianta. Njen opis že imajo na mizi v EIB banki, pri predsedniku Hoyerju.

Slovenija potrebuje najprej prehod na izmenični električni tok – ne le za drugi tir pač pa tudi za ladje v Kopru. Prvi odsek bi bil lahko Koper-Kozina-Divača. In na tej relaciji ne potrebujemo 36 km predorov ampak 9 km, Skratka: potrebuje se dvojni tir v polovičnem roku trajanja izgradnje kot to načrtuje vlada za enojni tir. Seveda to pomeni tudi obljubljeni turizem, alpinizem in kolesarstvo nad in po kraškem robu ter ohranitev edinstvene naravne dediščine od OSP-a do Glinščice. Dediščine svetovnega in evropskega pomena.

Nismo vsi Slovenci voli, da bomo vlekli ta voz naprej, do končnega propada. V Sloveniji kjer oblast vsakega, ki zdravo misli razglaša za BEDAK in se sama dela, da nič ne vidi in ne sliši, le težko dobiš JUNAKA, ki zavpije, da je cesar nag. Ni samo Ce®(r)ar nag, kmalu bomo nagi vsi in ne bo nikogar več, ki bi to povedal.

Pozivam predsednika vlade, da sestopi iz slonokoščenega stolpa in postavi ministra za okolje, ki bo to doumel in razumel. Sam mislim, da bi bil dober za kaj takega kar POSLANEC s SENDVIČEM gospod DARIJ KRAJČIČ. On je za povrh še iz gozdarske stroke ! In pokazal je, da si upa ! Da si upa uporabit zdravo primerjavo po zdravi pameti. Visoko presega Igorja Zorčiča, ki prihaja iz Cerarjeve kvote !

Sicer pa je že Ivan Cankar govoril: »Bolj skrbnih varuhov nima neumnost; noč in dan stoje pred njenimi durmi, da je ne zaloti beseda od zunaj ter ji ne zmoti vernega srca ...«

Vili Kovačič, Državljan K.


Ps: morda pa je vse le šala, morda bo poslanec Darij le kandidiral na EU volitvah. Boljše kampanje si ne bi mogel izmisliti !

vir slike: parlamentarni program rtvslo
Ljubljana 1.03.2019

za #4 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjW1-mh7ujgAhVsx4sKHZziANYQFjAAegQIARAB&url=http://referendumdrugitir.si/post/289590/zemljevid-predlagane-trase-dr-jozeta-duhovnika&usg=AOvVaw2kV351G06T0WxP1rxFbKfE

PP

dr. Duhovnik in gospod Kovačič, ali je že na voljo načrt (in ne skica) vaše alternativne trase z vzdolžnim profilom? Ali boste krajanom v Gabrovici kazali neke nerealne skice? Razmišljam, da bi se udeležil predstavitve, da razkrijem vaša zavajanja.

PP

To je to o čemer govorim: groba skica, ki z realnostjo nima nobene zveze. To je še varianta na zajlo iz 2017, kasneje je prešel na močne potisne lokomotive. Naj obelodani zadnjo varianto trase na karti 1: 25.000 in vzdolžni profil v istem merilu. Vse ostalo je zavajanje in ribarjenje v kalnem = politikantstvo.

PP

Se mi je zdelo, da ne obstaja malo bolj natančen načrt alternativne trase. Zadeva se seveda skriva, ker ima več težav in je verjetno njena izvedba dražja od uradne trase, če ne celo neizvedljiva. Po dolini Rižane ne more iti vzdolž obstoječe proge, kot razlaga dr. Duhovnik, ampak se mora počasi dvigovati po njenih pobočjih, da pride na zadostno višino, od koder po izredno dolgem viaduktu (z naskokom najdaljšim in najvišjem v Sloveniji) prečka dolino Rižane. Vse skupaj prinese ogromno objektov, kot so predori, mostovi in useki, da ne govorimo potem o tem famoznem mostu. Moje mnenje je, da skupina okoli dr. Duhovnika namenoma ne obelodani bolj natančne trase in vzdolžnega profila alternativne trase, ker ima zadeva preveč lukenj in je praktično neizvedljiva. Poleg tega pa zaradi množice objektov nič cenejša kot uradna trasa. Sedaj se malo igrajo z nekimi grobimi skicami in zavajajo javnost. Ali se motim? Mislim, da je dr. Duhovnik kljub vsemu precej velik politikant.

PP

Ali je v tem filmčku prikazana zadnja varianta alternativne trase? Skoraj 3 km dolg in skoraj 130m visok most naj bi šel čez dolino Rižane. Kakšne dimenzije ima že avtocestni most na Črnem Kalu? Za lažjo predstavo, je 3krat krajši in precej nižji. Hmm..., le kako se bi to obnašalo v burji? In ta most ima tudi hud klanec, 25 promilov... http://148.251.90.237/uploaded/videos/2018/05/10/861665/o_1cd3gtjc0127s1qhv1smhtrk6ab.mp4?fbclid=IwAR1yx3dRzMXvbdKg5m5mNSfcR5CI_JYV__qwXkcA4UhgyU9u4zlieM96fkA

edina primerna kandidata za okoljskega ministra sta Anton Komat in Gorazd Pretnar

PP

Se bi dalo kje videti zadnjo varianto alternativne trase, narisano na karti in z vzdolžnim profilom, da si lažje ustvarimo mnenje o njej, koliko je poleg tunelov še mostov in kako dolgi so.