Članek

Odgovori na vprašanja glede 2. tira

3. Kdaj bodo v Luki Koper morali začeti plačevati dodatno takso za pretovor s katero bomo delno odplačevali posojila?
Objavljeno Dec 22, 2017

Podatek o tem kdaj bodo začeli odplačevati takso za pretovor sploh ni vprašanje ampak koliko in koliko časa.

Glede na pravniški blodnjak slovenske besede je seveda v pretovor vključeno tudi pretovarjanje iz ene ladje na drugo! Torej Luka Koper mora plačati za pretovor na druge ladje, pri čemer se slovenskih železniških tirov tovor sploh ne dotakne. To je podobno, kot da bi kdo plačeval alimente za otroka, ki ni njegov. No ampak to v morali poštenja postsocialističnega slovenskega razvoja sploh ni narobe, ker imamo zato takšne zakone, da je zmešnjava popolna!

Pa poglejmo koliko denarje se zbere pri celotnem pretovoru v Luki Koper. Pazite celoten pretovor, tudi tisti ki gre v in iz Luke po cesti. Ker je ta domislica briljantnih tujih študentov krajinske arhitekture delajmo po konzervativni metodi, torej oba primera.

Luka Koper ima sedaj pretovora okoli 24 milijonov ton, plan razvoja je do 45 milijonov ton. Plan je izdelan do leta 2045. Pa dajmo še nadaljnjih 30 let.

Nadaljevali bomo kar z enačbo iz osmega (ne devetega razreda osnovne šole), ker ta edina zagotavlja enotno matematično znanje, tako naravoslovcev kot družboslovcev

30 let x (24+45)/2 x 4 EUR = 414 milijonov

Uporabili smo 4 EUR po toni zato, da bodo zanesljivo plačevali po 34,5 milijona na leto ter tako zavestno znižali poslovni rezultat, ki je sedaj okoli 40 milijonov dobička ob 1000 prekarnih delavcih. G. Korelič, ki je uvedel prekarne delavce v Luki Koper, ki ve kot zaprisežen komunist, pardon na zunaj socialist, lahko dosega izjemne poslovne rezultate s pomočjo prekarnih delavcev, da je v primeru uveljavitve polne zaposlenosti izguba v podjetju več kot 25 milijonov samo zaradi zahteve slovenske levice, da se naj delavce spoštuje zares in ne le v besedah.

Če gre sedaj okoli 55% tovora po železnici to pomeni, da Luka zbere pri 4 EUR/tono dodatnih stroškov za investicijo v enotirni drugi tir, da iz železniškega dela pretovora lahko zbere največ do 227,7 milijona EUR v tridesetih letih.

V petdesetih letih pa največ 379,5 milijonov EUR. Pri taki obremenitvi bo Luka konkurenčna samo še do takrat, ko bodo morali cariniki delati v nedeljo, da gredo ladje prej na pot.

Da, Luka Koper ima konkurenčno prednost zato, ker pri nas cariniki delajo v soboto in nedeljo zato, da gre tovor čimprej naprej.

Ko pa bomo imeli demokratično državo pa se bo zgodilo nekaj strašnega, ne bo več prekarnih delavcev, ne bo več strašil Che Guevara v parlamentu in kar je najhuje, sindikat v Luki Koper bo imel normalnih pet delavnih dni, tako kot bi morala imeti carina. Ko bodo izpostavljeni pravi konkurenčni pogoji bo seveda logične demokracija, ne pa da plačujemo zdravila za okoli 30% več, da nam neki časopisi in zmedene osebe slikajo Venezuelo kot deželo bogastva.

Da vse je treba povedati, da ljudje razumejo, kje je lažnivost genetsko vgrajena in kje se skriva zavajanje.


Dr. Jože Duhovnik