Članek

Drugi tir je slepi tir te vlade

45 let koncesije podjetju 2TDK z dvema zaposlenima brez učinkovitega nadzora in 20% prometa podjetja 2Tir za druge dejavnosti

Pravi dvojni drugi tir bo po optimalni alternativni varianti zgrajen v 4 letih, po vladni varianti pa šele v osmih letih in to zgolj enojni tir.

Objavljeno Sep 18, 2017

DRUGI TIR je SLEPI TIR TE VLADE !

Zmeda, ki jo ustvarjajo provladni predstavniki kupljene stroke in piarovci vlade je vedno večja. Gospod Flac ni izjema. Trdi da bi alternativne variante, ki jih zagovarjamo DavkoPlacevalciSeNeDamo zahtevale 8-10 let umeščanja v prostor. To seveda ni res, saj ne upošteva dejstva, da dve od alternativ, to je Duhovnikova in tudi Varlova varianta potekata večji del po že obstoječem tiru oz. trasi, torej po zemljišču, ki je že last slovenskih železnic. To pa pomeni, da je zemljišče že odkupljeno in tega problema ni. Sicer pa lahko rečem, da vlada s tem zelo na veliko zavaja volivce , da bi pridobila privržence za svojo traso, ki je zastarela in pregrešno draga, kar pa je očitno zelo pomemben cilj te vlade – graditi najdaljšo možno traso po tunelih, tudi tistih, ki jih nihče ne potrebuje – to je po slepem črevesu s povsem nepotrebnim zavojem proti Trstu - z 2 x po 5 km tuneloma in z dvema viaduktoma. Pravi cilji pa so seveda bolj skriti in v ozadju. Prvi cilj je predvolilni – zasaditi prvo lopato čim preje, drug cilj pa je začeti graditi 2TIR in ga graditi čim dlje, torej izgraditi ga čim kasneje. Tako bo zagotovljeno podaljšano, neskončno in skrito financiranje paradržave. To pa vsekakor pomeni zlati tir za nekatere.

Trasa je pri tem daleč najbolj pomembna. Ne vem kdo je tu nor, saj je zavoj proti Trstu odkar ga ne zahtevajo več Italijani (in to po vodovarstvenem območju) ena sama Butalska pogruntavščina. Pridobivanje višine za vzpon na kraški rob je v tem predelu praktično zanemarljivo. Skratka trmasto vztrajanje vlade na 20 let stari trasi kljub novim okoliščinam, je čista neumnost. Če z glasovanjem PROTI zakonu te norije ne bomo ustavili, se nam obeta nov posek Kraškega gozda. Cerar pa bo po Benečanih prvi, ki si je dovolil tak poseg v naravo. To je izredno predrzno početje saj bomo njegove posledice občutili še stoletja. Obenem bo z vladno traso ogroženo vodovarstveno območje, ki se nagiba proti Trstu in je prav na predelu, kjer vlada hoče izvajati svoj okoljevarstveni masaker, najbolj vodnato.

Strašijo nas, da če zakon pade, drugega tira ne bo. To ni res. Ljudje, ne bojte se za drugi tir ! Pravi dvojni drugi tir bo po optimalni alternativni varianti zgrajen v 4 letih, po vladni varianti pa šele v osmih letih in to zgolj enojni tir. Celoten dvojni tir pa bo po vladni trasi zgrajen najhitreje - v 12 letih. Torej nas bodo Italijani prehiteli kot za šalo, kar pravilno ugotavlja tudi g. Flac. Žal je gospod zamenjal vrstni red in ni navedel vseh dejstev potrebnih za odkupih zemljišč, ki so v tej polemiki ob pomanjkanju stvarnih argumentov, dober izgovor za razvrednotenje naših predlogov. Gospod Flac, ne bojte se, drugi tir bo zgrajen – bistveno hitreje, bistveno ceneje, brez korupcije in brez posledic za okolje!

Treba pa je povedati še nekaj! Očitki da kritiziramo traso, ne pa zakon, niso utemeljeni Nasprotovanje zakonu je nasprotovanje trasi, kajti trasa je v zakonu izrecno določena z navedbo gradbenega dovoljenja in to celo dvakrat.

Skratka bije se boj, ne za Cerarjevo dediščino – ampak za prvo lopato in proti korupciji velikega formata – 45 let koncesije podjetju 2TDK z dvema zaposlenima brez učinkovitega nadzora in 20 % prometa podjetja 2Tir za druge (katere ???) dejavnosti. In bije se hkrati boj proti razprodaji enega dela slov. železnic Madžarom. Tudi zato na referendumu glasujmo PROTI. Ostale razloge pa bomo predstavili v zadnjem TV soočenju na RTVSLO1 v četrtek 21 septembra ob 20 h. Kljub

Vili Kovačič, DavkoPlacevalciSeNeDamo

ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI: