Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. Dejan Židan sta z županom Občine Hrpelje-Kozina Zvonkom Benčičem Midrejem podpisala sporazum o zagotovitvi izravnalnih ukrepov na trasi drugega tira železniške proge na odseku Divača–Koper.

Občina Hrpelje – Kozina je aprila letos sprejela spremembo Odloka o razglasitvi naravnih znamenitosti in kulturnih spomenikov, s katerim je dovolila gradnjo in obratovanje drugega tira železniške proge Divača-Koper na območju Krajinskega parka Beka. Z izvedbo izravnalnih ukrepov, ki so predmet sporazuma, se zagotavlja ohranjanje bistvenih lastnosti tega zavarovanega območja.  

Podpis sporazuma omogoča dokončanje postopkov za pridobitev končnega okoljevarstvenega soglasja in s tem tudi gradbenega dovoljenja za celoten projekt drugega tira železniške proge Divača-Koper.

Uredba o državnem lokacijskem načrtu iz leta 2005 za drugi tir železniške proge na odseku Divača – Koper določa, da se vpliv gradnje drugega tira na zavarovanem območju nadomesti z izravnalnimi ukrepi, obseg, način izvedbe in financiranje izravnalnih ukrepov pa je predmet sporazuma med Ministrstvom za infrastrukturo in prostor, Ministrstvom za kmetijstvo in okolje ter občino Hrpelje-Kozina.

Predlog izravnalnih ukrepov zaradi okrnitve narave v območju Krajinskega parka Beka obsega ureditev informacijskega centra, ureditev in označevanje pešpoti in predstavitev in publiciranje parka. Za izvedbena dela izravnalnih ukrepov bo Ministrstvo za infrastrukturo in prostor zagotovilo sredstva največ do višine 471.932,50 €. Za Ministrstvo za kmetijstvo in okolje (MKO) finančnih posledic ni, ker pa so izravnalni ukrepi ohranjanja narave, je MKO kot resorno pristojno ministrstvo za področje ohranjanja narave sodelovalo pri pripravi Sporazuma in je tudi njegov sopodpisnik.  

KOMENTAR:

V zaščitenem območju ni možnih nobenih izravnalnih ukrepov, sploh pa ne takih kot je tale – inf. center in smerokazi in pešpoti. Kako visoko in globoko nas imajo za norca!!!  Zdaj tudi razumem, da občina Kozina ne upa biti aktivna, ker je vpletena v korupcijo-čeprav je to storil prejšnji župan !  V DIREKTIVI PIŠE ohranjanje in pospeševanje HABITATOV. S tem da so v slovenskem prevodu odvzeli besedico pospeševanje! Mojstri prevar na kvadrat. Tudi felšasti prevodi so zelo pomembni !  Pošiljam tudi novemu županu Kopra  in povratno informacijo civilni iniciativi ! 
 
Ponovno pripenjam isto priponko – pismo, iz  EIB širite naprej !

Novica | Ministrstvo za infrastrukturo

Hrpelje, 11. 7. 2014 – Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel in minister za kmetijstvo in okolje mag. Dejan Židan sta z županom Občine Hrpelje-Kozina Zvonkom Benčičem Midrejem podpisala sporazum o zagotovitvi izravnalnih ukrepov na trasi drugega tira železniške proge na odseku Divača–Koper.