Kako državna uradnika Matjaž Vrčko (Ministrstvo za infrastrukturo) in Elvisa Bilić (Ministrstvo za prostorsko planiranje???) delujeta v mednarodnih organih?

V septembru leta 2014 sta se imenovana pogovarjala kot uradna predstavnika Slovenije skupaj z DRI predstavnikom Robertom Oblakom o potrebni železniški povezavi Trst (nabrežina) z Divačo. Proga bi bila formirana od Nabrežene do Sežane in naprej do Divače.

Torej je Divača bila vedno locirana kot bistvena postaja po italijanskih trasnoperativnih železniških načrtih nikakor pa ne po Slovenskih projektih.

Še bolj pomembno je, da so nalašč pripravili projekt »slepega črevesa« (razgalil Državljan K), kjer je jasno razvidno, da gre za najkarajšo možno povezavo s Trstom (Luko) po Dolini (ki je last slovenskih zamejcev) tako, da jo podaljšajo samo za nekaj kilometrov iz sedanje infrastrukture ki je vezana na podjetje Grandi motori, sedaj v lasti Fincev.

Kakovost razgovora omenjenih strokovnih predstavnikov lahko oceni vsak sam iz naslednjih številk: dogovor je bil namenjen temu, da zagotovijo blaga za 8 milijonov ton na leto.

Taka zmogljivost je točno za industrijski tir za Grandi motori (povezava je zelo znana gospa Lidija Glavina, zdaj SDH).

Če pa bi res strokovnjaki, Oblak, Vrćko in Bilić razumeli o čem se pogovarjajo ne bi trdili, da mora železniška povezava Trst-Sežana-Divača biti zgrajena po TEN-T standardih. Proga z 80 vlaki na dan zagotavlja okoli 24 milijonov ton prevoza na leto in ne 8 milijonov ton.

Tako velika razlika samo dokazuje, da Slovenija pošilja na resne razgovore nestrokovnjake in zraven potihoma pristaja, da se bo 8 milijonov ton blaga vključilo na slepem črevesu.

Državljan K. - povzetek tajnega dokumenta o tem sestanku.

na sliki Matjaž Vrčko, vir slike: youtube

Resnica o dvojni, trojni igri s projektom Drugi tir!

Najbolj obiskano