Načrt je naslednji! Blokada izgradnje tretjega pomola pod pretvezo blokade razvoja Ankarana tako, da se neke parcele takoj oddajo tujcem v najem, ki ga ni mogoče več odkupiti nazaj ali prekiniti pogodbo z najemodajalcem.

To mora urediti Občina Koper tako, da Popovič skladno s slovensko zakonodajo uredi najemno pogodbo. Tako se posledično Luki prepreči razvoj.

Ker Luka začne stagnirati se ugotovi, da je sedanji direktor g. Matič Nesposoben in zato Nadzorni svet ugotovi, da je potrebno zaradi nadaljnega razvoja zamenjati vodstvo. Ne morete verjeti, pred tem pa je treba še spremeniti - znižati stopnjo potrebne izobrazbe za predsednika uprave Luke Koper. In iz čarovniškega klobuka, kot čudežni deček skoči drugi veslač koprske mineštre GAŠPER-GAŠPER- MIŠIČ. 

Človek, ki govori o razvoju, še prej pa poskrbi da se blokiraji vsi, ki mu niso povolji. Taki čudežni dečki so rastli ko gobe po dežju po letu 1971. To je obletnica Titovega govora v Splitu.

Zaradi takega scenarija se torej MORA izvršiti popolna blokada vseh državljank in državljanov. DELI in VLADAJ.

Koper upri se duhovnemu nasilju dvojca POPOVIČ-MIŠIČ, občanke in občani povejte na referendumu odločno:

Ma je dosti, ma pejte k vragu, ma nečesmo biti ZA ampak PROTI.

Podpirajo Vas DavkoPLačevalciSeNeDamo

Objava na rtvslo, kjer so zaposleni predstavili svoje stališče: 

Zaposleni v Luki Koper so za drugi tir, vendar proti zakonu o drugem tiru. Predsednik sveta delavcev Luke Mirko Slosar pojasnjuje, da je tej odločitvi botrovala izjava ministra Petra Gašperšiča glede možnosti, da bi Madžari v zameno za sodelovanje pri projektu lahko dobili dodatne skladiščne kapacitete.

Zaposleni v Luki Koper so glede referenduma o zakonu o drugem tiru želeli ostati nevtralni, a so po izjavi ministra za infrastrukturo Gašperšiča spremenili stališče, je navedel Slosar. Minister je namreč na ponedeljkovem omizju po njegovih besedah na vprašanje, kaj bodo Madžari dobili v zameno za sodelovanje pri gradnji drugega tira, omenil, da bi lahko dobili dodatne skladiščne kapacitete, da pa se ne bo odpirala koncesijska pogodba.

Kot je dodal Slosar, zdaj razume, zakaj Luki Koper ne dovolijo razširiti koncesijskega območja. "Del območja po državnem prostorskem načrtu bi prepustili tujemu vlagatelju, v tem primeru Madžarom, s tem pa bi ali onemogočili prostorsko širjenje Luke Koper ali pa bi z nekim časovnim zamikom, ko bodo potrebe po širitvi Luke Koper, avtomatsko ta tuji vlagatelj prišel na koncesijsko območje," je povzel skrbi zaposlenih.

Slosar je ob tem spomnil, da so zaposleni v Luki že pred časom zbrali skoraj 30.000 podpisov k peticiji za podporo izgradnje drugega tira, so pa že takrat opozarjali, da pogoj za izgradnjo ne sme biti odpiranje koncesijske pogodbe Luke z državo.

Tudi drugi predstavniki zaposlenih so poudarili, da Luka Koper potrebuje drugi tir, a ne za vsako ceno, pri čemer je zakon v sedanji obliki za pristanišče celo škodljiv.

Marko Marancin je tako dejal, da je železniška povezava z zalednimi trgi nujna, saj se že zdaj "utapljajo" med tovornjaki. Teh pride v pristanišče povprečno po 1.000 dnevno.

Kontejnerski terminal se je in se bo razvijal, vendar potrebujejo dodatne kapacitete, je potrebo po dodatnem tiru opisal Dejan Dražič. Šaban Omanović je opozoril na korupcijska tveganja, pri tem pa se je vprašal, "kdo na svetu daje v najem tujcem strateško infrastrukturo".

Med drugim je Slosar opozoril še na dejstvo, da marsikateri državljan ni dobil vabila državne volilne komisije (DVK) h glasovanju na referendumu. Čeprav so na DVK-ju pojasnili, da vabila niso obvezna za udeležbo na referendumu, pa gre po njegovem mnenju za čudno naključje glede na to, da je zavrnitev zakona na referendumu pogojena z doseganjem kvoruma.

STA: Zaposleni v Luki Koper ne podpirajo zakona o drugem tiru

Zaposleni v Luki Koper so za drugi tir, vendar proti zakonu o drugem tiru. Kot je na današnji novinarski konferenci pojasnil predsednik sveta delavcev Luke Mirko Slosar, je tej odločitvi botrovala izjava ministra Petra Gašperšiča glede možnosti, da bi Madžari v zameno za sodelovanje pri projektu lahko dobili dodatne skladiščne kapacitete.

Zaposleni v Luki Koper ne podpirajo zakona o drugem tiru :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija

Zaposleni v Luki Koper so za drugi tir, vendar proti zakonu o drugem tiru.