Članek

Komentiramo in ocenjujemo

SINTEZA podpira vladni zakon, ki prebivalce Kraškega robu ne bo rešil dnevnih nevarnosti, ampak jih samo še povečal!

Nerazsodnost podpisnikov take izjave se dokazuje s tem, da zbrani planerji, ekonomisti in pravniki Državo razumejo kot neko strukturo, ki jo je treba ropati.

Objavljeno Sep 16, 2017

KOMENTIRAMO IN OCENJUJEMO

V zadnjem času prihaja na dan veliko reševalcev najboljše in etične vlade. V iskanju različnih variacij na temo ohraniti kredibilnost se pojavljajo ocene, ki dokazujejo nerazsodnost in značilno zamegljevanje resničnostnih kriterijev z enim samim namenom »samo da smo zraven«!

Vedno in povsod, plača pa tako ali tako država. Ena takih podpor je izjava SINTEZE, zato je vredna komentarja.

IZJAVA SINTEZE – Koalicije civilne družbe za prenovo

Vlada je z resno revizijo stroškovnih postavk projekta…… določila vrednost projekta, ki ne bo presegla 961 milijonov, vključno z zemeljskimi deli za dvotirno povezavo.

Nerazsodnost podpisnikov take izjave se dokazuje s tem, da zbrani planerji, ekonomisti in pravniki Državo razumejo kot neko strukturo, ki jo je treba ropati. Zato »strokovnjaki« modro ugotavljajo, da je to poštena cena, torej poštena cena se mora upoštevati brez DDV. DDV je torej po mnenju vrha Sinteza čisti ostanek kapitalizma, mi ja ropamo državo, mi jo ne ustvarjamo. Če bi bili zlobni, ker imajo pokojnine, da se jim vzame 50% pokojnine, ker se pokojninski del 50% napaja iz integralnega proračuna, ki je napajan delno iz DDV.

Druga velika nerazsodnost je v trditvi, da so vključena vsa zemeljska dela. LAŽ in NERESNICA je v tem, da NISO vključeni tuneli v dolžini 2700 m, zemeljska dela za tri viadukte in osem mostov.

Vlada je sprejela odločitev, da je iz ekonomskih in prostorskih razlogov…. takoj začeti graditi dvotirno železniško povezavo Divača- Koper.

Razumljivo, da je vlada sprejela NAPAČNO odločitev, ker ni posodobila projekta, ki je zasnovan pred dvajsetimi leti in predvsem, da ni bil nikoli izbran na javnem razpisu in da je projektant, ki je projekt stalno vsiljeval objektivno kriv za tako drago rešitev. Tudi zato, ker je vseskozi figuriral kot strokovnjak, ki je izbral in določil neumnih 17 promilov nagiba s krivino 600 m.

Še huje, ta del izjave je popolna laž, ker vlada nima pogojev za tako odločitev, ker nima projektov in investicijskega plana za tako odločitev, to je dvotirno progo. Sedaj vsaj vemo, kdo je bil vseskozi zraven, da je naša država padla tako globoko. Z sistematičnim zavajanjem in lažjo so jo vodili: Pintar, Mencinger, Pavliha itd.

»Strokovnjaki« nadalje ugotavljajo da je koncept javno-zasebnega partnerstva zamenjan s konceptom javno-javnega partnerstva.

To je unikum v svetu, kar zagotavljajo ekonomisti, ki imajo pogled v širšo svetovno ekonomijo, kakor pa na trasi Jesenice-Ljubljana- Koper.

Vlada je zagotovila….9-članski Projektni svet za civilni nadzor tega projekat…..

In končno prihaja do razkritja, da so vse tri inciativne skupine, ki so NAŠE dobile plačane sejnina za 9 – članski projektni svet, tudi Sinteza. Tako bodo NAŠI zraven in spet bomo zadovoljni.

Zaradi vsega navedenega SINTEZA podpira vladni zakon, ki prebivalce Kraškega robu ne bo rešil dnevnih nevarnosti, ampak jih samo še povečal, ker je vožnja navzdol samo še bolj nevarna in lahko prihaja do iztirjenj vagonov in požiganja dreves on stari progi.

Trditev, da je z začetkom gradnje drugega tira odpravljena nevarnost prebivalcev Kraškega robu je največje zavajanje vseh takih razumnikov, ki ne razumejo transportno logistiko predloženega projekta.

DavkoPlačevalciSeNeDamo

ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI: