Članek
Kdo se boji Vilija? Na otvoritvi kampanje so se ministri dali peljati s posebnim vlakom in gardo varnostnikov! Bali so se ...
Objavljeno Aug 26, 2017

Kdo se boji Vilija?

»Vili« to ni črno beli kit, orka iz filma to je državljan »K« , ki je opozarjal na Teš6 in ki nasprotuje zakonu o gradnji drugega tira. Nikakor pa ne nasprotuje gradnji dvotirne železnice v 4 letih za 2.500.000.000€ manj denarja.

Na dobro varovani železniški postaji Divača se je vkrcal Slovenska ministrska esenca in pa novinarji.
Davkoplačevalci smo jim ponovno plačali vožnjo s posebnim vlakom, ki žal kot skoraj vsi Slovenski vlaki ni bil točen.
Dva ministra je varovala garda varnostnikov železnice, dodatno za vsak slučaj še gasilci, policija in varnostniki protokola.
Iz Ljubljane so se povabljenci pripeljali z enim velikim avtobusom, dvema manjšima, gospodje pa s črnimi limuzinami z vsemi spremljevalci in spremljevalkami.
Naravnost bizarno in tragično je, da slovenske železnice vozijo skoraj vse potnike na relaciji Ljubljana – Divača z avtobusom, ki čaka v kolonah zaradi obnov mostov pred Postojno.


In česa so se najbolj bali, da so se tako varovali?
Resnice!
Ki jo pooseblja državljan »K« Vili v beli majici in logotipom »Davkoplačevalci se ne damo ».
Moč resnice je močnejša od moči meča.
Mar nismo tako dobili zadnjo vojno?

Ker je bil Vili zadržan na tiskovni konferenci v Ljubljani sem avtor zapisa poskušal razdeliti novinarjem nekaj gradiva, ki dokazuje da nam zadošča 4,1 km dvotirnega predora in ne rabimo 37 km predorov za 27 km proge in poseben zakon. Kaj šele 41 km predorov za »dvotirni drugi tir«, ki sploh še ni sprojektiran.

Na kratko za bolje razumevanje tematike drugega tira.

Enotirni tir drugi tir (ki si ga je zamislila vlada in je projekt star 20 let, ki upošteva še navezavo na Trst)
27 km razdalja
37 km, 11 predorov (20,5+16,5) 
vsaj 8 let in več
22 portalov
2 viadukta
2 mostova
Še kar naprej bi zavirali in požigali naprej dol v Koper
Obljubljena Cena pod 999.000.000 €, kar pa ni realna cena. (saj pomnite Teš6 tovariši)

Dvotirni drugi tir (nekaj kar obljubljajo pa ni denarja ne načrtov)
27 km razdalje
41km, 16 predorov 20,5+20,5)
vsaj 12 let ali več  35% dolžine Projekta St.Gotard in 40% Eurotunel in tudi toliko v ceni
32 portalov portal je bistvo dražji po metru kot je meter predora.
4 viadukta
4 mostova
Povečana nevarnost za požar v predoru zaradi zaviranja na celotni trasi skozi predore.
Drugi tir drugega tir je samo PR manever vlade sploh ne obstajajo načrti
Realna cena je nekaj okoli 3.300.000.000 €

Dvotirna proga (projekt dr. Duhovnika, kot najbolj racionalen)
30 km razdalja
4,1 km dvotirni predor popolnoma požarno zaščiten
v 4 letih
2 portala
Požarni zid na zgornjem in spodnjem na delu 12‰ in 3K ventilacija ter gašenje z zrakom, ki ima manjši % kisika, kar omogoča dihanje, onemogoča pa gorenje v predoru
V grajeni sta vlečno zaviralni jekleni vrvi, ki prihranita do 40.000 voženj lokomotiv letno in sistem ob vožnji dol generira do 20MW elektrike v omrežje, kar zniža stroške prevoza

Cena 800.000.000 €

Prvi predor z vlečno in zaviralno «žičnico» bo zgrajen na Hrvaškem Rijeka-Bakar tudi vlakec na Gorij grad so imeli 100 let prej kot v Ljubljani.

 

Andrej Čufer

*A.P. In zdaj naj se Slovenski upokojenci (večinski udeleženci volitev, referendumov in protestov, zoper vse in vsakogar :) odločajo/mo o železnici za naslednjih 99 let. Pravzaprav bodo zanimivi komentarji po končani izgradnji in zagonu proge, še prej pa po izvlečnem (čakalnem) tiru. Na oblasti bodo drugi mandeljci na obeh straneh. Med njimi ne bo že pokojnih, ki ne bodo zvedeli kdo se je uštel. Zanamci pa nam bodo zgradili betonski spomenik v obliki tunelov! .