V času kislih kumaric sindikat in vodstvo SŽ prodajajo del tovornega prometa tujcem zato, da bomo-bodo gradili tir za 3 milijarde in zagotovili vnukom ozkega udbaškega podzemlja preživetje za naslednje tri generacije. Njihova naloga pa je da Delovno ljudstvo, v njihovem žargonu, neuke ovce prepričajo, kako oni delajo vedno samo za delavce, kmete in upokojence.

Sindikat skupaj  z vodstvom Slovenskih železnic, ki po SCT konceptu, popolnoma mimo javnosti in vendar z občasnimi sporočili za javnost prodaja največjo lastnino, kakopak tujcem, zato, da roparske zveri preko njihovih vnukov zabrišejo vse sledi. V strahu, da bo referendum uspel zato že iščejo pot kako speljati dodaten vir mimo javne kontrole. tako kot so uspeli v Splošni plovbi, pa Heliosu in sedaj še v tovornem prometu na SŽ. Kaj jih moti ? Če namreč uspe referendum proti Zakonu o Drugem tiru, potem bo strošek izgradnje za 2,2 milijarde manjši,  in se ne bo dalo krasti. G. Emil Milan Pintar s "popravki" Zakona zavestno ni uspel zato. Bil pa je glavni borec proti kraji, v njegovi notranjosti in tudi po fiktivnih akcijah, ki jih je uprizarjal pa si očitno ni želel niti kontrole kaj šele prekinitve barabinskega projekta.

Povezava je strateška in je vse bolj vidna - ob pomoči vseh poslancev SMC, DESUS-a in pol SD, vlade RS in vseh civilnih podpornikov za "nadzor", ekonomistov in gradbenih projektantor ter podjetij, se bo delila pogača. Glavna pogača pa bo očitno pripadla Kolektor coolingu. 

Cesar Cerar podpira Zakon zato ker ve, če bo Zakon o Drugem tiru padel kot koruptiven, z namenom razprodaje slovenskega imetja in dodatnega fonda iz tujine za nove barabije v Slovenskem gospodarstvu bo padel tudi on.  Cerar in vsi njegovi svetovalci dobro vedo, da je Zakon koruptiven, da je namenjen razprodaji slovenskega imetja in da zagotavlja veliko zamudo v izgradnji če ga primerjamo z avstrijsko železniško povezavo, vsaj za dve leti.

Povsem jasno je, zakaj je čakal tri leta, da je na koncu v zadnjem letu mandata izsilil Zakon v Državnem zboru zato, da si zagotovi na podlagi lažnivih »strokovnih« podlag najmanj 2 x po 500 milijonov in dodatno še okoli 1.000 milijonov EUR za dela posvečenih podjetij (skupaj okoli 2,2 milijarde).

Tako bi izpolnil nalogo  ter izpričal vdanost ideji, da je potrebno alternativne variante kot idejnega nasprotnika »zaklati« v fizični obliki, legalno ali medijsko.

Zato se nam sedaj dogaja kar se dogaja, seveda pod krinko »strokovno«, »ekonomsko« upravičena odprodaja najboljše kokoši, to je tovornega prometa pri SŽ. Prav zanima me, kdo od velikih ekonomskih strokovnjakov je napisal elaborat za odprodajo. Dajmo imena na plano, ali pa je to spet zgodba o osebnih podatkih in informacijski pooblaščenki  !!! Prepričan sem, da gre za ista imena, istih kreatorjev gospodarskega uničevanja Slovenije.

Poleg vsega tega pa so strategi pri Slovenskih železnicah ugotovili še to, da je treba zagotoviti, poskrbeti sledeče:

           1. S indikat SŽ ne želi kontakta z gibanjem DavkoPlačevalciSeNeDamo (poskusov in zavajanja z   urami z mnogimi sestanki je bilo vsaj sedem!!!). Za dokaz namišljene igre sestankov imamo dovolj dokumentov, pa tudi priimke in imena.

      2. Vzporedno s tem mora vodstvo poskrbeti za navidezno resna in težka pogajanja z mednarodnim razpisom. Edini pogoj je, da najboljši ponudniki ne smejo biti preblizu. Tako se ne bo nič izvedelo. Morajo pa biti vključene nove države, ker je tam še anarhija in slabe finančne inšpekcije. Tako postanejo dogovorne finančne mahinacije bolj varne!

       3. Po prodaji tovornega prometa pri SŽ, pa bo vsakokratno vodstvo skupaj z zaslužnimi sindikalnimi vodji poskrbelo, da bodo promet in stroški prikazani tako, da morebitna poceni investicija v dvotirno progo ne bo imela nobenih posledic za nas, staro bratovščino.

Za celovitost tega procesa zavajanja javnosti pa skrbi Erjavec. DESUS in ZDUS naenkrat postaneta strokovna, varnostni inženirji Sušnik pa nenadoma postanejo razsodniki o 3 milijardni investiciji. Taka izjava varnostnega inženirja me spominja na leta pred 1990, ko so bili skupaj v velikih primerih varnostni inženirji v stavkovnih odborih, ker ni bilo nobenega pravega dela.

DESUS je torej zadolžen, da ja ne bo kakšen "osameli socialist" na železnici začel vpiti proti razprodaji Tovornega prometa na Slovenskih železnicah, ker bi potem lahko državljani že posumili, da gre za javno dobro in razvoj Slovenije ampak za korupcijo.

Erjavec ima eno samo nalogo, da starejšim gospodom in gospem v državnem zboru in stranki zabiča, da morajo ponavljati: Drugi tir je pomemben za nadaljnji razvoj Slovenije, tak projekt (vreden 3 milijarde EUR) nas edino reši in če boste pridno glasovali boste imeli, če ne v Državnem zboru, pa vsaj v vaših občinah ali KS take funkcije in položaje , da boste lahko pridobili še kaj zaslužka.

No, če ne drugače pa tako, da bodo ti ljudje člani volilnih - referendumskih komisij.Tudi članstvo v volilnih komisijah je pomembno in je bilo doslej večinoma rezervirano za "naše".  Le ti so  navajeni "pravilno", četudi pristransko  delati z volilnimi  glasovnicami. Poskrbimo, da bo tokrat referendumsko štetje pošteno in pregledno. 

Cerarjeva vlada sistematično in z zakonom - to je legalno, zagotavlja nadaljevanje korupcije in obenem išče skupno napajalno korito za preživetje koalicije in tajkunov ki jo podpirajo. Res je - vlada je na koncu moči ! Pomagajmo ji, da se ne bo predolgo mučila sama s sabo in mi z njo !!! 

Dvojni drugi tir mora biti zgrajen bistveno ceneje, bistveno hitreje in brez škode za okolje in prebivalce. 

DavkoplačevalciSeNeDamo

vir slike: wikipedia