Zakon v posameznih členih zagotavlja popolno neskladje z drugo zakonodajo v Sloveniji in v Evropi, zato jih bomo na tej spletni strani citirali po posameznih odsekih za vsakega državljana. Na ta način bomo zagotovili, da so postavljena vprašanja stranke SMC od članov do predsednika vlade zavestno zavajanje javnosti z namenim da zagotovi nadaljevanje mednarodne korupcije. Trditve in navidezna opravičevanja, ki jih stalno ponavljajo predsednik vlade, minister za infrastrukturo, stranka SMC in vsi njeni podporniki so objavljena z namenom zavajanja, legalne korupcije in zagotavljanja nelegalnosti pod krinko pravne države. Trdimo, da predsednik vlade, minister in državni sekretar ob izjavi da:

Drugi tir zagotavlja nadaljnji razvoj Luke Koper in celotne Slovenije in da bo Slovenijo pahnilo nazaj v razvoju infrastrukture

demagoško, nestrokovno želi ustvariti vtis, kako se ta vlada trudi za razvoj in to za 27 km odseka Koper – Divača. Resnica pa je ta, da ta vlada lahko samo proslavlja prave inženirske dosežke po 160 letih (pomembna obletnica!!! za naš denar jedače in pijače preko SŽ) obuja kot spomin na zgodovino (BOROVNICA 2017). Stranka SMC in njena vlada ni sposobna najnovejših inženirskih in smelih trditev uveljaviti, ker je nesposobna razumeti inženirski razvoj, kaj šele da bi ga uveljavila. Njena uprava (SMC) na SŽ ni sposobna povečati hitrost na preostalem delu proge do Šentilja in Hodoša, pa vneto zagotavlja, kako je drugi tir ključen. Minister in direktor železnic želita zamenjati vodstvo Luke Koper preko SDH, sama pa nista sposobna zagotoviti dovolj elektrike proti Madžarski na novo zgrajeni progi ter dvotirno progo proti Šentilju. Projektanti, ki niso sposobni projekta elektrifikacije za progo Pragersko- Hodoš da se vozi več kot en vlak istočasno in ne znajo zgraditi nazaj dvotirno progo Maribor Šentilj so projektirali Drugi tir. To je izjemna strokovna referenca za razvojno usmerjeno vlado Mira Cerarja.

Vlada RS, predvsem pa SMC stranka želi državljane RS zavesti načrtno in z mediji ustvariti vtis skrbnega gospodarja, da nam ponuja 20 let star projekt, ki ga je »prežvekovala« tri leta, da sedaj v obupnem krču kričeče oznanja, češ:

Mi smo za razvoj in železniško povezavo med Koprom in Divačo.

Odgovarjamo:

Državljani smo za sodobno železniško povezavo med Koprom in Divačo in zato smo zahtevali referendum, da zgradimo dvotirno progo med Koprom in Divačo:

  • HITREJE (do leta 2022 in ne do leta 2026),

  • CENEJE, ne za 3 milijarde, ampak za 800 milijonov EUR,

  • ZAKONITO, brez pridiha mednarodne korupcije in novega odlivanja denarja v tujino

  • TRANSPARENTNO, vsi koraki morajo biti javni in v konkurenci najboljše rešitve

  • STROKOVNO, uporaba zadnjih strokovnih spoznanj za regeneracijo energije namesto klasičnega zaviranja in netenja požarov.

  • DVOTIRNA PROGA MORA BITI ZGRAJENA leta 2022 in ne 2033, kakor želi stranka SMC prodati nestrokoven in star projekt prodati slovenskemu narodu v pogubo.

Sistematično bomo objavljali barabijo, ki je vgrajena Zakon o izgradnji drugega tira na tem mestu v poduk vsem državljanom zato, da bodo videli, da Referendum ni vprašanje za ali proti zakonu ampak je predvsem za ali proti KORUPCIJI, NESTROKOVNOSTI (tudi pravnemu zavajanju) in USTVARJANJU POGOJEV ZA NOVO BANČNO LUKNJO.

Trditve, da zakon omogočil plačilo izgradnje s strani uporabnikov in ne davkoplačevalcev je POPOLNA LAŽ. DRAGONJA je izračunal, da se zbere po tem zakonu samo 1,8 milijarde in ne za 3 milijarde, kolikor dejansko stane dvotirna proga po projektu Drugi tir. G. LEBEN zavestno zavaja, ko pravi, da končne vrednosti ne more povedati, ker ve da bo moral razliko 1,2 milijarde, plačati slovenski davkoplačevalec.

DavkoPlačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali

PROTI zakonu in tudi PROTI VLADI. DOST 'MAMO