PERVERZNO:

VLADA BO Z DAVKOPLAČEVALSKIM DENARJEM FINANCIRALA UZAKONITEV DOLGOROČNE KRAJE DAVKOPLAČEVALSKEGA DENARJA!

Po poročanju Petra Jančiča izgleda naš referendumski boj kot boj Davida z Golijatom. Poglejmo številke !  

Za referendumsko kampanjo o 2 tiru je vlada namenila svojemu uradu za komuniciranje 97.000 evrov. S tem denarjem bo na referendumu 24. septembra poskušala ubraniti svoj zakon o drugem tiru, ki ga je koalicijska večina poslancev že uzakonila. A je zakon obstal, ker je Vili Kovačič ob podpori opozicijskih strank (SDS, NSi, SLS, GOD, ResET, Zelenimi Slovenije, neodvisnimi poslanci in posamezniki  - skupaj z okrog 30 skupin podpornikov…) zbral več kot 48.000 podpisov za referendum.

DENAR ZA REFERENDUMSKO KAMPANJO IZ REZERVE

Denar za plačilo kampanje za zakon o drugem tiru, je vlada poiskala, kot so zapisali, v »tekoči proračunski rezervi«. V primerjavi s Kovačičem bo vlada v prednosti, ker bo kampanjo financirala z denarjem davkoplačevalcev.

NA PREJŠNJEM REFERENDUMU VARČEVALI

Na zadnjem referendumu, ki je bil decembra 2015, vlada denarja za kampanjo iz proračuna ni dala. Vladne stranke so bile takrat zelo skopuške pri prepričevanju volivcev. SMC, ki združuje 35 poslancev, je za kampanjo namenila vsega 9700 evrov. Za »družinski« referendum je z 11 tisoč evri več kot SMC sam investiral gejevski aktivist Miha Lobnik. Lobnik je s kampanjo prehitel celo vse tri koalicijske stranke skupaj: Desus ni porabil niti centa, SD pa 945 evrov. Krepko več kot vse koalicijske stranke je z 21.000 evrov za kampanjo na zadnjem referendumu porabila opozicijska Združena levica, ki je imela vsega šest poslancev. ZL je na referendumu padlo novelo predlagala. Vse te stranke in posameznike pa je s 47.000 evri prehitel Aleš Primc, ki je vodil kampanjo proti zakonu. Referendum so vladajoči izgubili na celi črti. Kar 63,51 odstotka glasujočih je zavrnilo spremembo zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih, ki bi gejevske in lezbične pare izenačila z drugimi.

LEBEN ŠEF SKUPINE ZA KAMPANJO

“Vlada želi z referendumsko kampanjo aktivno vplivati na izid glasovanja na referendumu ter argumentirano nagovarjati volivce v podporo uveljavitvi zakona,” so sporočili po današnji seji vlade.

Vlada je danes imenovala tudi delovno skupino za vodenje in koordinacijo komuniciranja v referendumski kampanji, ki jo bo vodil državni sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo  Jure Leben. Člani te skupine so:

− Lilijana Kozlovič, generalna sekretarka Vlade Republike Slovenije;
− Kristina Plavšak Krajnc – direktorica Urada vlade za komuniciranje;
− Miranda Groff-Ferjančič, državna sekretarka na Ministrstvu za finance;
− Aleš Cantarutti, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo;
 Rok Jeram, sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo;
 Metod Dragonja – 2TDK, d.o.o.;
 Tanja Subotić Levanič, svetovalka predsednika vlade za integrirane komunikacije;
− Nataša Pavšek, vodja Oddelka za komunikacijske projekte, Urad vlade za komuniciranje;
− Nataša Pelko, vodja službe za stike z javnostmi na Ministrstvu za infrastrukturo.

Ta skupina bo delovala do 25. septembra 2017. Razpuščena bo, torej, dan po odločanju ljudstva.

 

DENAR NI VSE – DAVKOPLAČEVALCI SE NE DAJMO, NAROD NI BUTAST, ČE JE NEPRISTRANSKO INFORMIRAN  

Pred super referendumom je leta 2011 za referendumsko kampanjo namenila vlada Boruta Pahorja 96.021 evrov. V zgodovino pa se je ta strošek vtisnil, ker je vseboval tudi plačilo Urški Čepin. Spote  s Čepinovo so kot zgrešeno potezo hitro ustavili.

Na referendumu je odločna večina volivcev zavrnila pokojninsko reformo in še dva druga zakona.

*

Spoštovani volivci, pošteni državljani Slovenije. Teh nekaj številk ponazarja s kom imamo opravka.   Ne dovolimo, da nas premaga ukraden -  judežev  denar ! Prispevajmo in donirajmo kolikor  zmoremo tudi sami l Argumenti in resnica so na naši strani.

 

http://beta.publishwall.si/referendumdrugitir/post/289588/donacije-za-izvedbo-referenduma-navodila

Vili Kovačič

DavkoPlacevalciSeNeDamo