Taja in ... je komentiral/a na Pesem o ponavljanju
02:53
22:15
Božo žabjek je objavil/a objavo Prodajalci Slovenije
22:15
20:56
Božo žabjek je objavil/a objavo Misleci na proslavi
20:56
19:18
18:27
Božo žabjek je objavil/a objavo Jutri je nek praznik
18:27
Dajana Babič je komentiral/a na Boleča čustva
17:58
17:11
Oseba Apartmaji Savudrija je spremenil/a profilno sliko
16:08
Referendum Drugi tir

Najbolj obiskano

Referendum 2.TIR: pred nami so zadnji dnevi zbiranja ...

Drage Slovenke in Slovenci, državljanke in državljani,...Do četrtka 22.junija so pred nami zadnji dnevi zbiranja podpisov za referendum, proti zakonu s katerim nam hoče vlada Mira Cerarja: ukrasti ...

HVALA VSEM, KI STE PODPRLI POBUDO. Zbrali smo 48.222 ...

Spoštovani, nismo vsi Slovenci voli, niti nismo ovce, pa tudi ne butasti – kot pravi Kučan, lahko smo tudi pametni in preudarni, če smo dobro informirani. .Petričev časopis Delo nas ...

Spoštovani upokojenke in upokojenci! Prišel je čas, ko je ...

Prišel je čas, ko je treba Karla Erjavca vprašati za obljubljenih 1.000 evrov pokojnine. Ne samo za drobiž, ki nam ga on in njegovi servirajo iz bogatinove mize. Zato pravim, da je to ...

Zbiranje podpisov kljub doseženemu številu 40.000 še ni ...

MARATONCI TEČEMO ZADNJI KROGTiskovna konferenca v torek ob 10:30..Zbiranje podpisov kljub doseženemu številu 40.000 še ni končano. Potrebujemo močno varnostno rezervo, kajti oblast ...

Volilci pozor, prihaja zadnji teden! Do četrtka potrebujemo ...

VOLILCI POZOR, PRIHAJAJO zadnji dnevi za PODPISOVANJE PODPOR na UE. HVALA VSEM, ki ste do danes podprli pobudo za referendum, prosimo Vas, nagovorite še druge, svoje sorodnike, znance in ...

Ko novinarka Dnevnika Anja Hreščak za "potrebe ljudstva" ...

Članek napisan na Dnevnik.si; Anja Hreščak, 21. junij 2017Navodilo: odstavki izpisani v nepoudarjenem tisku so originalni prispevki komentatorke ga. Anje Hreščak.Odgovori ...

Zadnji komentarji

APMMB2

2017-06-21 23:05:21


Njaprej dejstva: - trasa 2. tira je zasnovana za računsko hitrostjo 160 km/h, kar je za njen namen in glede na izredno težak teren prvovrstna neumnost. Kakorkoli ocenjujemo, bo nova proga med Divačo in Koprom le indistrijski tir in za takšno progo zadostuje računska hitrost 80km/h. - z zmanjšanjem računske hitrosti je možno žlezniško progo bolj prilagoditi terenu, potrebno bo zgraditi manj predorov, ti so lahko krajši in zgraditi bo potrebno manj viaduktov. Takšno vodenje novo progo zansljivo poceni in prihranke je možno na pamet oceniti na kakšnih 400 mio. - zaradi zamnjašanja števila predorov in zaradi skrajšanja predorov je možno železnisško progo zgradiri mnogo hitreje. V kolikor se najdaljši predor skrajša na polovico se tudi izgradnja proge skrajša na polovico. Na ta način se pridobi čas za izvedbo vseh potrebnih aktivnosti za pripravo, se pravi za geološke raziskave, za izdelavo lokacijskega načrta, za izdelavo projektne dokumentacije za odkupe zemljišč in za izbor najugodnejšega izvajalca. - kasnejši začetek gradnje nikakor ne bo vplival na dodelitev sredstev EU in ugodnejših kreditov Rvtopske banke, zato so trditve, da bo Slovenija ob finančno pomoče groba laž. Šele zbiranje ponudb bo pokazalo dejansko ceno nove železniške proge med Divačo in Koprom. Vse dosedanje ocenitve so le špekulacijei n jih ne smemo resno jemati. Žal pa v Sloveniji vlada mafija, ki bo ob primeru, da se državljani v zadostnem številu na referendumu izjasnijo proti zakonu in zavrnejo sedaj veljavno traso 2. tira, bo ta mafija storila vse, da prpereči voljo državljanov. Del mafije, vrh ledene gore v tem ternutku predstavlja Miro Cerar s svojimi ministicami in ministri, ki kakor ministranti strežejo tej mafiji, da razgraja Slovenijo in jo krade na vsem mogočih področjih. Med temi mafijozi je tudi predsednik Borut Pahor, ki je še vedno podmaldek komunistične partije Slovenije. Bivša juga je propadla zaradi Glogovcev, Obrovcev in podobnih monstrumov. Slovenija bo propadla zaradi Teša, 2. tira in podobnih neumnosti.

Prijatelji

Moris Kočevska Rekadusan trajbaric
Obrazložitev pobude - zakaj smo proti zakonu o drugem tiru
 

O B R A Z L O Ž I T E V    P O B U D E

ZAKAJ SMO PROTI ZAKONU O DRUGEM TIRU, ČEPRAV V RESNICI PODPIRAMO DRUGI TIR, skratka TUDI MI SMO ZA DRUGI TIR , vendar ne za PREPLAČANEGA,  kot ga nam ponuja vlada – ponuja namreč ENOTIRNI DRUGI TIR. Zato zahtevamo DVOTIRNI DRUGI TIR, vendar za bistveno nižjo ceno kot jo predlaga vlada za ENOJNI TIR. Zameglitev je VRHUNSKA, in PREVARA je POPOLNA podobna tisti,da je TEŠ6 nadomestni blok. 

Nateg davkoplačevalcev s strani vlade je torej : kupiš  enega, dobiš polovico in ta polovička je dražja od celote ! To je možno samo v Sloveniji. Ko bo vlada ugotovila, da rabimo še en tir pa bodo primaknili še milijardo. Zato smo davkoplačevalci PROTI. In še pika na i: VLADNI projekt za 2 tir bo namerno zgrajen prepozno zato, da se LUKI zmanjšajo možnosti za nov razvoj. KDO BO IMEL OD TEGA KORISTI – TUJCI, KI NAS OBKROŽAJO, mi sami pa ne vemo za LASTNI INTERES.  Zato moramo Davkoplačevalci reči, da je ZAKON O 2. TIRU  KAPLJA ČEZ ROB.

Referendum proti zakonu za drugi tir moramo državljani zahtevati zato, ker ...

1. ni definirana končna vrednost investicije za dvotirno progo. Vladna  trasa drugega tira,vlada je predvidela enotirno progo!

2. ni izdelana projektna dokumentacija, ministrstvo pa zavaja državljane

3. z zavajanjem, da ima gradbeno dovoljenje želi ministrstvo  izvajati projekt z    odmikom do 100 m od trase kar pri dvotirni progi ni mogoče

4. obstoječa enotirna vladna trasa potrebe prebivalstva povsem ignorira, čeprav je bil nad njimi celo državni sekretar šokiran   

5. z dolgotrajnim projektom bomo zanesljivo zamudili prepotrebno povečanje kapacitet  pretovora najmanj za dve leti za konkurenco

7. vladni projekt bo povzročil razvojno blokado luke Koper za nadaljnjih osem let, Luka Koper pa bo postala nekonkurenčna

8. vlada lahkomiselno ali namerno tujim družbenikom zagotavlja donosnost

    najmanj 4.5%, denar davkoplačevalcev pa meče v luknjo brez

    dna.Tujim družbenikom pa poklanja nesorazmerne upravljalske  pravice.

9. Korupcijsko tveganje je izjemno veliko. Vlada in minster ne moreta nadzirati same sebe. Učinkovitega in neodvisnega zunanjega nadzora pa ni in ga ne bo. 

Sklep: vlada ponuja zlati tir - enojni tir za dvojno ceno v korist gradbenih baronov in tujcev ter na škodo domačih davkoplačevalcev.

Referendum Drugi tir
Referendum Drugi tir
Objavil/a 2017-05-07 12:43:20 (May 07, 2017)

ZADNJE OBJAVE

close_btn